
У ТРЦ Епіцентр в Чабанах запрацювала інноваційна “Капсула сортування”


Наприкінці червня у Горішніх Плавнях Полтавської області запрацював перший Епіцентр Home. Після щонайменше два магазини з’явилися в столичних торгових центрах SkyMall та Rive Gauche.Для чого літом 2025 року компанія Епіцентр відкрила дві нові мережі за межами своїх торгових центрів.
Про це йдеться в матеріалі Forbes Україна. Це великий формат, де представлений посуд, текстиль, предмети інтер’єру, побутова хімія, техніка, зоотовари, дитячі товари, автотовари і найпопулярніші позиції сегменту DIY. До прикладу, площа у ТЦ Rive Gauche становить 1359 кв. м, свідчить прес-реліз брокера угоди Nhood Україна. За словами Петра Михайлишина, генерального директора Епіцентр К, Епіцентр Home може розвиватись на абсолютно різних локаціях як у стрит-ритейлі, так і в торгових центрах на площах від кількох сотень до тисяч квадратних метрів.
Також вже працює щонайменше вісім точок Епіцентр Food – у Києві, Дніпрі, Львові, Івано-Франківській та Чернігівській областях.
Епіцентр Home в SkyMall
Власне продуктовий напрям в Епіцентр почав розвиватися в 2020 році із запуску Food Market у своїх торгових центрах. На весну 2025 року працювало 26 торгових об’єктів. Частина Food Market була втрачена в торгових центрах, які зазнали руйнувань внаслідок бойових дій. А торік товарообіг збільшився на 29% у порівнянні з 2023 роком. Минулого року продажі кулінарії зросли більш ніж на 50%. У планах на цей рік було відкриття п’яти нових Food Market у різних регіонах України. І не планувалося, що проєкт вийде за межі мережі Епіцентр, про це сказав Олег Шкаровський, директор напрямку «Фуд ритейл» компанії Епіцентр в інтерв’ю для RAU у квітні 2025 року.
Андрій Лотоцький, CEO консалтингової компанії RDA, вважає, що вихід Епіцентр у формат супермаркетів – це диверсифікація, спроба закріпитися у різних категоріях ринку. «Менші формати Епіцентр – це нова можливість, адже магазини у класичному торговому центрі дозволяють залучати інші потоки клієнтів», – пояснює він.
А за словами Ігоря Гугля, директора дослідницької компанії GT Partners Ukraine, Епіцентр все ще експериментує із food-ритейлом та іншими концептами, шукає, що саме «зайде» ринку.
За словами Михайлишина, нові формати розвиватимуть як на орендних площах, так і на власних – з придбанням готових приміщень або земельних ділянок під будівництво. І на даному етапі масштабувати проєкт будуть самостійно, без залучення партнерів по франшизі.
Поки нові формати Епіцентр не сприймаються як конкуретні. Катерина Веремєєва, PR-менеджерка Jysk Ukraine, каже, що поява формату Епіцентр Home допомагає формувати новий сегмент – урбаністичних, лаконічних форматів home-ритейлу в торгових центрах.
І за словами Валентини Комарової, Chief Marketing Officer varus.ua, Епіцентр Food поки не бачать як прямого конкурента, скоріше як ще одного гравця на широкому FMCG-полі.
Джерело: Forbes Україна