
Уже близько 30% договорів проходять перевірку ШІ: як Аврора застосовує штучний інтелект у робочих задачах


Новий Центр Техніки ЦЕ ТЕ відкрився в ТРЦ Епіцентр в Обухові, мережа Comfy зросла до 112 магазинів, запрацював перший офіційний шоу-рум бренду побутової техніки Roborock, у Фокстрот зміни в топ-менеджменті та інші новини в сегменті ритейлу техніки та електроніки.
Наприкінці вересня мережа Епіцентр відкрила новий ТРЦ в Обухові Київської області. Це триповерховий ТРЦ площею 26 000 кв. м, що дозволить компанії представити всі інноваційні торгові концепти формату shop-in-shop, які розвиває мережа. Зокрема, на першому поверсі вже працює Центр Техніки ЦЕ ТЕ.
Група компаній Алло відкрила перший в Україні офіційний шоурум бренду побутової техніки Roborock. За даними міжнародної дослідницько-консалтингової компанії IDC за 4 квартал 2024 року, Roborock посідає перше місце у світі за обсягом продажів роботів-пилососів (RVC). Компанія створює інноваційні продукти, щоб внести комфорт у повсякдення. Алло є ексклюзивним дистриб’ютором бренду Roborock в Україні від початку 2025 року.
Шоурум Roborock – справжній монобрендовий магазин, shop-in-shop, що розмістився на території флагманського Алло Мах у Дніпрі, – на нульовому поверсі ТРК Мост-сіті, що на вулиці Королеви Єлизавети ІІ, 2. Фірмовий магазин має власну вивіску, а також вхід всередині ТРК. У шоурумі представлено роботи-пилососи серій Saros та Qrevo, вертикальні пилососи F25 та інші моделі, а також аксесуари до них. Тут розміщено демонстраційний майданчик довжиною 3 метри та спеціальні покриття – щоб клієнти наживо побачили прогресивний підхід, якість прибирання та можливості пилососів Roborock.
11 вересня відбулося відкриття оновленого магазину Фокстрот у Миргороді (вул. Гоголя, 98/6). Площу торгового залу збільшили з 433 кв. м до 554 кв. м та додали впізнаваного оформлення з елементами «вишиванки». Додали13 бренд-зон від провідних виробників техніки, серед яких Samsung, Hisense, Philips, Delonghi, Siemens, Tefal та ін.
Також впровадили сучасні функціональні рішення. Зона клієнтського хабу об’єднала каси, видачу онлайн-замовлень та сервісної підтримки. Занижена касова зона передбачена для відвідувачів на кріслах колісних, також є тримач для милиць. Для клієнтів із порушенням слуху працює спеціальний сервіс: за QR-кодом можна викликати онлайн-перекладача жестової мови й отримати консультацію без бар’єрів. Простір також передбачає комфортне пересування батьків із дитячими візочками.
У вересні компанія Comfy відкрила одразу два нові магазини – У Києві та Одесі.
Новий магазин у Києві розташований у ТРЦ Sofia Mall (проспект Героїв Небесної Сотні, 24/83). На площі понад 780 кв. м представлений широкий асортимент побутової техніки, електроніки й аксесуарів.
В Одесі новий магазин бренду відкрився у сучасному ТРЦ Маяк А1 (вул. Приморська, 6/2). Локація особливо зручна, адже розташована у новому мікрорайоні поруч із гіпермаркетами.
У кожному з нових магазинів покупців чекають традиційні демо-зони, професійні консультації та можливість протестувати техніку перед покупкою. Важливим принципом компанії залишається безбар’єрність: магазини облаштовані так, щоб ними могли комфортно користуватися всі відвідувачі, включаючи маломобільних клієнтів.
Відтепер мережа загалом налічує 112 магазинів. До кінця року заплановано відкриття ще чотирьох точок.
У вресні Алло святкує 27 років роботи. З 1998 року компанія зросла з двох магазинів побутової техніки до маркетплейсу інноваційних товарів. Тепер Алло – це топ-бренд українського ритейлу, що має понад 270 магазинів у 114 містах України, і який перебуває у п’ятірці лідерів e-commerce в Україні за версією Forbes Ukraine.
Наразі на сайті представлено понад 4,5 млн товарів та має п’ять форматів магазинів: Алло Express, Алло, Алло Мах, Mi Store та магазини під брендами телеком-операторів. В компанії за цей час працювало понад 40 000 співробітників і в середньому понад 1000 клієнтів щодня звертаються до контакт-центру Алло.
Вже незабаром Ocean Mall стане місцем, де світові бренди зустрічаються з новими форматами. Відкриється магазин бренду Dyson, де будуть представлені високоякісні девайси.
Також планується відкриття простору Samsung з вшироким асортиментом товарів: від смартфонів до побутової техніки з ШІ.
І запрацює IPeople – мережа магазинів техніки, яка спеціалізується на продукції Apple.
З 6 жовтня мережу електроніки і побутової техніки Фокстрот очолив Юрій Поліщук. Він змінив на посаді Олексія Зозулю, який керував компанією протягом шести років.
Зміни в компанії пов’язані з новим етапом розвитку ритейлера – з підвищеним акцентом на цифровізацію, подальшим зміцненням омніканальної екосистеми для клієнтів та посиленням конкурентних позицій бренду як лідера ринку електроніки та побутової техніки в Україні.
Юрій Поліщук добре знайомий із бізнесом Фокстрот. У 2019-20 роках він обіймав посаду комерційного директора компанії, а до цього 14 років працював у мережі, з яких шість років – на посаді фінансового директора.
Фахівець з маркетингу Олена Распутна на своїй сторінці в Facebook надала інформацію про розирення, релокації та відкриття нових точок Rozetka.
Магазини:
Точки видачі в парнерських відділеннях:
Поштомати у Києві: