Ролики тижня: Аврора, Алло, Ukrnafta, Біло та lifecell

Ролики тижня: Аврора, Алло, Ukrnafta, Біло та lifecell

Сьогодні
  220
Дарія Осіїк

Щотижня з’являються нові креативні рекламні ролики відомих брендів та ритейлерів. У цій добірці ми зібрали ролики від українських торгівельних мереж та представників суміжних галузей.

Аврора мультимаркет

Мережа мультимаркетів Аврора разом із Ukraine WOW та Prymachenko Family Foundation розробили лімітовану серію товарів із фантастичними звірами й квітами, яка є продовженням творчого проєкту дуету Chiaozza – сімох пневматичних скульптур, які втілюють образи з її картин. 

У відео розповідається, яку потужну силу має мистецтво і, зокрема, творчість Марії Примаченко. Саме тому ритейлер створив колекцію товарів, які візуально поєднують фантастичні картини художниці з ексклюзивними продуктами, щоб “плекати українське мистецтво щодня”. 

Придбати товари з колекції можна буде з у магазині Аврора на Контрактовій площі (вул. Костянтинівська, 2-А), на інтерактивній виставці Ukraine WOW (Центральний залізничний вокзал Києва, простір на 14-й колії).

Весь прибуток від продажу буде спрямований на підтримку українських музеїв.

Алло

Цього року мережа Алло святкує 27 років довіри українського споживача. Алло запрошує приєднатися до святкування та дарує вигідні пропозиції й подарунки. На честь свого Дня народження Алло дарує клієнтам 27 мільйонів знижками та Алло Грошима, які можна витратити на майбутні покупки. Нова рекламна кампанія якраз і розповідає, які подарунки мережа дарує своїм клієнтам.

Ukrnafta

У своєму відео Ukrnafta нагадала, що продовжує послідовно підтримувати тих, хто захищає Україну, і тих, хто повертається до цивільного життя. З 2023 року корпоративна програма компанії «Пліч-о-пліч» допомагає мобілізованим колегам, ветеранам та їхнім сім’ям.

“Юридичні та психологічні консультації, адресна допомога, навчання та багато іншого — усе це один із способів висловити вдячність нашим воїнам”, – зазначають в компанії.

Біло

Бренд молочних продуктів Біло презентував національну рекламну кампанію «Намасти», що позиціює процес споживання крем-сиру як нову форму медитації.

Кампанія використовує гру слів, трансформуючи відомий термін «намасте» у ключове дієслово — «намасти», що відображає основну механіку використання продукту. Біло пропонує споживачам знайти баланс і спокій не через традиційні практики, а під час повсякденного перекусу. Крем-сир у момент намащування на різноманітну основу (від багета до морепродуктів) позиціонується як доступний інструмент для швидкого психологічного відновлення.

lifecell

Мобільний оператор lifecell та Vandog Agency вирішили розставити всі крапки над «і»! Хто ж насправді головний у домі?

Нова рекламна кампанія lifecell, присвячена комплексному тарифу «Лайфсет М» (який об’єднує мобільний зв’язок, домашній інтернет і ТБ), подана у незвичному форматі мок’юментарі. Завдяки креативній концепції Vandog Agency, ролики з гумором обіграли впізнавані, іронічні ситуації про «домашнє лідерство» та розкрили це одвічне питання.


До останніх новин До популярних новин Підписатись на TG канал

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку