KLO запустив соціальний проєкт «Пальне життя»

KLO запустив соціальний проєкт «Пальне життя»

01.10.2025 12:00
  84
Оксана Дудка

30 вересня бренд KLO відсвяткував своє 30-річчя не лише святковими подіями, а й підготовкою до важливої соціальної ініціативи. 1 жовтня, у День захисників і захисниць України, бренд презентує соціальний проєкт «Пальне життя», присвячений донорству крові. Саме в цей день KLO об’єднав ювілей із соціальною місією — підтримкою військових. Донація крові для поранених захисників і захисниць — символічний жест подяки та реальна допомога тим, хто щодня ризикує життям заради країни.

Працівники бренду, які щодня працюють під брендом KLO, розпочали святкування ювілею з найважливішого кроку — здачі крові. Для них це не нова практика — вони вже давно регулярно стають донорами. Тепер бренд вирішив масштабувати цю добру традицію і взяти на себе ініціативу об’єднувати навколо донорства партнерів, друзів та бізнеси, з якими співпрацює.

До проєкту першими долучилися представники партнерів:

  • Mr. Grill — бренд, який є партнером KLO, відомий своїми хот-догами, які вже стали частиною культури АЗК;
  • Würth – світовий лідер у сфері кріплення, монтажу, високоякісних витратних матеріалів, технічної хімії та інструментів професійного рівня;
  • Taktika — креативна агенція, яка розробила візуальну ідею самого проєкту «Пальне життя»;
  • Motohelp — громадська організація, друзі й партнери KLO, які щодня рятують життя на дорогах;
  • Expert Trade — компанія, яка є постачальником якісної автохімії, автоаксесуарів та товарів для відпочинку.

Також захід відвідав Владислав Ващук, військовослужбовець Національної гвардії, екс-гравець Національної збірної України з футболу. Він поспілкувався з працівниками KLO та партнерами, підкресливши важливість здачі крові кожного. Особливо цінним стало те, що разом із працівниками він відвідав палати з військовими, які перебувають на реабілітації, висловивши їм щиру підтримку та подяку.

Особлива роль у запуску належить Наталі Калініній, засновниці та співвласниці «Мамазліт». Вона стала не просто партнеркою події, а рушійною силою організації, об’єднавши навколо ідеї людей і компанії.

Протягом року KLO планує залучити щонайменше 30 компаній, а кожна наступна донація відбуватиметься разом із публічними особами та зірками, аби тема донорства ставала ще ближчою для суспільства. У майбутньому до ініціативи зможуть долучатися й клієнти KLO, адже бренд бере на себе всю організацію процесу.

«Пальне життя» — це не разова акція, а довгостроковий проєкт, покликаний сформувати в Україні культуру відповідального донорства та показати: допомагати легко, якщо робити це разом.


До останніх новин До популярних новин Підписатись на TG канал

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку