
Молокія випустила унікальні йогурти зі смаком квітів та фруктів у колаборації з Ліліт Саркісян


За підсумками перших семи місяців 2025 року Alviva group з брендом Київхліб зберегла лідерську позицію серед виробників хлібобулочних виробів України, яку утримує з 1930 року. З часткою ринку 13% група випереджає найближчого конкурента на 4%. Середньодобове виробництво хлібобулочної продукції під брендом Київхліб становить 310-320 тонн на добу, тоді як загальний обсяг ринку хлібобулочних виробів в Україні сягає близько 2,45 млн тонн.
Утримати та посилити лідерську позицію на локальному ринку вдалося завдяки активній регіональній експансії, виведенню нових продуктових лінійок, нарощуванню експортного потенціалу та інвестиціям у модернізацію й автоматизацію виробничих потужностей. Загальний обсяг інвестицій в модернізацію та запуск нових виробничих ліній на восьми підприємствах групи в Києві, Київській та Полтавській областях протягом 2024-2025 років склав близько 400 млн грн, що дозволило значно наростити виробничі потужності групи. Протягом зазначеного періоду було встановлено та запущено дві нові виробничі лінії, ще дві планується запустити до кінця поточного року.
“Ключ до сталого розвитку Alviva group — це автоматизація виробничих потужностей, подальший розвиток аграрного напрямку та формування постійної присутності в країнах-імпортерах готової продукції групи. Такий підхід гарантує стабільну наявність високоякісної сировини, незмінно високу якість продукції та міцні зв’язки з партнерами й контрагентами за кордоном, — зазначив Олександр Варавка, голова наглядової ради Alviva group. — Протягом п’яти років ми плануємо посилити диверсифікацію бізнесу та довести частку експорту до 20-25% від загального обсягу виробництва”.
“Незважаючи на падіння промислового виробництва хлібобулочних виробів на 10%* у 2025 році, до кінця року прогнозована ємність українського ринку хлібобулочних виробів досягне 33,6 млрд грн, що на 15% більше, ніж у 2024 році, — коментує Юрій Дученко, перший віце-президент Всеукраїнської асоціації пекарів (ВАП). — Лише за перші сім місяців 2025 року компанії, що входять до ВАП, виробили 207 000 тонн хлібобулочних виробів. Частка бренду Київхліб серед виробників-членів ВАП становить 32,8%”.
За даними ВАП також спостерігається тенденція до збільшення споживання хлібів простої рецептури та хлібів з житнього борошна або з його додаванням. За перші сім місяців 2025 року такий хліб становив 48,7% (проти 43,68% за аналогічний період 2024 року), тоді як хліб із пшеничних сортів борошна — 51,3% (проти 56,3% у 2024 році).
Попри падіння промислового виробництва, групі вдалося не лише втримати лідерські позиції, а й наростити обсяги виробництва в певних категоріях. Так, були запущені дві нові лінійки сендвічних хлібів British Sandwich та Norden Brod, проведено ребрендинг лінійки Super Toast, а також виведено на ринок нову категорію флетбредів під брендом Київхліб. Це дозволило привернути увагу до продукції бренду більш молодої аудиторії, та змінити сприйняття хліба в цілому.
“Сьогодні, щоб утримувати лідерські позиції в категорії хлібобулочних виробів із брендом Київхліб, вже недостатньо просто випікати та продавати хліб. Необхідно передбачати тренди галузі й проактивно формувати їх в Україні, створюючи ринок задовго до того, як потреби споживача ініціюють відповідну реакцію галузі”, — коментує Дмитро Данилович, CMO Alviva group.
Українські виробники активно нарощують обсяги поставок на зовнішні ринки. Серед основних драйверів українського експорту – виробники хлібобулочних та кондитерських виробів, які у серпні 2025 року показали зростання +40,09% із грошовим об’ємом $33,77 млн**.
Alviva group також робить свій внесок у збільшення експортного потенціалу держави і бізнесу. За сім місяців 2025 року експортовано понад 2000 тонн хлібобулочних виробів бренду Київхліб, що на 33% більше, ніж за аналогічний період минулого року.
Продукція бренду експортується до 30 країн світу, включно з готовими виробами, продуктами довготривалого зберігання, і замороженою продукцією та представлена в європейських торговельних мережах Lidl, Maxima, RIMI, Kaufland, Globus, Norfa, Żabka, Linellа, №1, Bonus тощо.
* Обсяги промислового виробництва у І півріччі відставали від минулорічних на 3,9% – https://t.me/getmantsevdanil/10046
** Як змінився український експорт у серпні 2025 року – https://business.diia.gov.ua/news/yak-zminyvsia-ukrainskyi-eksport-u-serpni-2025-roku
Довідка. Alviva group – міжнародна група компаній сфери харчових технологій та послуг, об’єднана спільним менеджментом, стратегією та місією – “Сприяти здоров’ю і добробуту споживачів шляхом виробництва якісних та смачних продуктів харчування”. Продуктовий портфель групи наповнений брендами, які вже завоювали прихильність споживачів: Київхліб, Tarta, Tendi, Norden Brod, British Sandwich, Київмлин. Річний грошовий оборот групи перевищує 9 млрд грн, а сплати до державного бюджету податками та зборами становлять понад 1,2 млрд грн. Зі штатом понад 6 000 співробітників Alviva group входить до топ-100 найкращих роботодавців України та топ бізнес-інвесторів в освіту у 2022-2025 роках, і є одним із провідних гравців харчової промисловості України. Географія експорту групи охоплює 30 країн світу. Земельний банк групи нараховує понад 4000 га у Київській та Чернігівській областях. Вебсайт групи: alvivagroup.com