
Від Instagram до вітрини: кейси українських брендів, які починали бізнес з соціальних мереж


Auchan Україна вже восьмий рік поспіль реалізує соціальну ініціативу “Дерево знань”, яка стала символом турботи, підтримки та спільної відповідальності за освітнє майбутнє дітей. Щороку напередодні 1 вересня компанія разом із партнерами й клієнтами допомагає дітям партнерських організацій впевнено розпочати навчальний рік.
Цьогоріч підтримку отримали 318 дітей в містах присутності Auchan. Частину шкільного приладдя (120 наборів) надали клієнти магазинів, решту забезпечила мережа Auchan за власні кошти. Компанія також продовжує активно розширювати коло партнерських організацій, зокрема, цього року розпочата співпраця з благодійним фондом “Карітас Одеса” та магазином Auchan Фонтанка.
“Auchan Україна продовжує допомагати дітям та молоді партнерських організацій готуватись до школи. Навіть попри те, що все менша кількість клієнтів бере участь в активності, ми не зупиняємось. Навпаки — розширюємо горизонти, бо для нас це не просто щорічна ініціатива, а внесок у краще майбутнє дітей України,” — коментує керівниця відділу КСВ Auchan Україна Злата Костюк.
“Дерево знань” — це не лише про наплічники та зошити. Це про створення середовища, де кожна дитина відчуває: про неї піклуються. Щороку, перед початком навчального року в магазинах мережі встановлюються куточки з деревом знань, на якому є яблучка з побажаннями дітей. Таким чином, кожен охочий може зробити добру справу — долучитися до збору шкільного приладдя для дітей, які цього потребують.
За весь період існування активності понад 3 500 діток отримали допомогу для легкого старту навчального року. Auchan Україна щиро дякує кожному, хто приєднався до ініціативи, та запрошує долучатися у майбутньому. Адже разом ми будуємо шлях до освіти, гідності та впевненості для дітей, які цього найбільше потребують.