
Від Instagram до вітрини: кейси українських брендів, які починали бізнес з соціальних мереж


На виставці та конференції Private Label & MCG Master 2025 відбулася церемонія нагородження Private Label Award-2025 — національної премії, що відзначає кращі досягнення ритейлерів і виробників у розвитку власних торгових марок.
У номінації «Соціально відповідальний Private Label» перемогу здобув Private Label мережі супермаркетів Varus за участь у благодійному проєкті «ГеройCar».
Varus разом із фондом «ГеройCar» реалізує кампанію «Мчимо до перемоги разом», яка об’єднує тисячі клієнтів. Для цього створено спеціальну лінійку продуктів із брендуванням ГеройCar — понад 17 позицій ТМ Вигода (снеки, бакалія, молочна продукція, напівфабрикати).
З кожної одиниці товару автоматично відраховується 1 грн на придбання автотранспорту для Збройних Сил України. Завдяки ініціативі Varus уже передав 30 повнопривідних пікапів для потреб військових.
Таким чином, власні торгові марки Varus доводять: соціальна відповідальність може бути органічною частиною бізнес-процесів і приносити реальну користь суспільству.
Довідка. Varus — національна мережа супермаркетів, що представлена на ринку продуктового ритейлу України компанією Омега. Перший магазин мережі відкрився у 2003 році у Дніпрі, наразі загальна кількість — 117 супермаркетів у різних містах України та DarkStore у Києві. Мережа Varus працює в кількох форматах: класичні супермаркети, магазини To Go і сервіс усвідомлених покупок Varus.ua.