
Від Instagram до вітрини: кейси українських брендів, які починали бізнес з соціальних мереж


Студентські роки – це час, який назавжди залишається у пам’яті як справжнє свято. Зробити його ще яскравішим вирішила компанія KFC: до початку нового навчального семестру мережа запровадила спеціальну пропозицію – 10% знижки для студентів на все меню.
Щоб скористатись пропозицією, достатньо мати студентський квиток, оформити замовлення у застосунку – і можна кайфувати від улюблених страв під час короткої перерви між парами. Пропозиція доступна у всіх закладах мережі в Україні до 30 вересня включно.
«Кайфуй від студентства на всі 100% – плати лише 90%» – такий головний меседж кампанії ще раз наголошує: навчання важливе, але не меншого значення мають вечірки, гуртки, посиденьки після пар і смачні обіди, які заряджають енергією для всіх цих активностей.
Окрім вигідних пропозицій, KFC пропонує студентам і робочі місця з гнучким графіком. Тут легко поєднувати навчання та підробіток, отримувати стабільний дохід і досвід, який стане у нагоді в майбутньому.