Асоціація знову збирає провідних експертів українського ритейлу, щоби дати вашим маркетинговим командам реальні конкурентні переваги у високий сезон‑2025. Цього року конкуренція загострюється ще більше: бренди активно комунікуватимуть та пропонуватимуть знижки, але саме дані, технології, структурний підхід та персональний досвід вирішуватимуть долю продажів.
Дата: 24 вересня
Тривалість: 14:00 – 18:00
Місце проведення: м. Київ, вул Хрещатик 25, Kyiv Hall
Організатор: Retail Association of Ukraine
Партнер події: eSputnik
Захід лише для членів і партнерів RAU
Реєстрація на подію відкрита до 23 вересня до 15:00!

Спікери події поділяться тим, що дійсно працює у високий сезон: від AI‑персоналізації та гейміфікації до глибокої сегментації та створення ефективних customer journey.
Ви отримаєте покроковий план, як:
- перетворити трафік Black Friday на довгостроковий прибуток;
- виділитися в тотальному шумі однакових знижок;
- обрати технології, які окупляться вже цього року.
Експерти події
- Олег Лєсов, CPO eSputnik
- Віталій Кондратюк, Head of Retention Strategy Department в eSputnik
- Андрій Бочаров, Senior Retention Specialist у Hotline.Finance
- Валерія Лавська, СМО Promodo
- Світлана Клименко, маркетолог BUKI
- Лев Давиденко, керівник онлайн-напрямку мережі Estro
- Віталій Скрипченко, омніканальний директор Епіцентр К
- Іван Портной, Сhief of strategy Kasta
- Іван Чивкін, виконавчий директор Антошка
- Вікторія Шило, комерційна директорка КОЛО
- Сергій Федоровічев, операційний директор Auchan Україна
Програма заходу
14:00 – 14:15 – реєстрація, вітальна кава
14:15 – 14:40 – Олег Лєсов, CDP eSputnik
Презентація: “Shopping Season is Coming Як змінюються показники бізнесу під час сезонних розпродажів”
- демо‑бенчмарки найгарячіших тижнів минулого року покажуть, які канали реально тягнули продажі;
- чому рекомендаційний контент є каналом №1 у 2025 та як це підтверджено кейсом Foxtrot.
14:40 – 15:05 – Андрій Бочаров, Senior Retention Specialist у Hotline.Finance
Презентація: “Як побудувати ефективні customer journey?”
- як будувати кастомер джорні (посадка користувачів у базу – пресейл, гейміфіковані віджети, промо, тригери)
15:05 – 15:50 – панельна дискусія “AI в ритейлі: досвід впровадження та які технології реально варті інвестицій у 2025?”
Ключові тези:
- поточні можливості AI та агентів у ритейлі: персоналізація, динамічна ціна, прогноз попиту;
- практичні приклади впровадження: що спрацювало, а що ні;
- як визначити, у які AI‑технології інвестувати в 2025;
- чи замінить AI маркетолога: які завдання автоматизуються, а де потрібен людський стратег.
Експерти:
- Лев Давиденко, керівник онлайн-напрямку мережі Estro Україна
- Іван Портной, Сhief of strategy Kasta
- Віталій Скрипченко, омніканальний директор Епіцентр К
Модератор: Олег Лєсов, CDP eSputnik

15:50 – 16:10 – кава-пауза
16:10 – 16:35 – Валерія Лавська, СМО Promodo
Презентація: “Екшн-план з підготовки до високого сезону”
Ключові тези:
- 57% доходу в eCommerce на Чорну пʼятницю приносить платний трафік. Як керувати кампаніями в Google так, щоб бюджети працювали на максимум;
- чому не слід ігнорувати медійні кампанії та чи можна зробити так, щоб ШІ-боти рекомендували саме ваші товари у період розпродажів.
16:35 – 17:00 – Світлана Клименко, Direct-маркетолог BUKI
Презентація: “Еволюційний підхід до BF: чи існують продажі після високого сезону?”
Ключові тези:
- шлях від повного ігнорування Чорної п’ятниці до ітеративного розвитку кампанії, показаний на реальних прикладах;
- аналіз помилок та висновків, які допомогли покращити акцію з року в рік;
- як будувати ефективні кампанії з обмеженими ресурсами, зосереджуючись на цінності для клієнта.
17:00 – 17:45 – панельна дискусія “Конкуренція у високий сезон: як виділитись у шумі, чи працює ще щось крім знижок, інсайти факапів та успішних кейсів”.
Ключові тези:
- чи є життя поза глибокими знижками: досвід брендів, що зберегли маржу;
- кейси, коли ти робиш ставку на одне, а вистрілює інше;
- як не загубитись у хаосі високого сезону;
- досвід АБ тестування;
- що може маркетолог і не може ШІ – креативні кампанії.
Експерти:
- Сергій Федоровічев, операційний директор Auchan Україна
- Вікторія Шило, комерційна директорка КОЛО
- Іван Чивкін, виконавчий директор Антошка
Модератор: Віталій Кондратюк, Head of Retention Strategy Department в eSputnik

17:45 – 18:00 – завершення події, нетворкінг за чашкою кави.
Захід лише для членів і партнерів RAU
Реєстрація на подію відкрита до 23 вересня до 15:00!

З будь-яких питань звертайтеся до Наталії Підвишенної, Client-manager:
Телефон: +38 050 313 74 53 E-mail: n.pidvyshenna@rau.ua