RAU Workshop:  “Сезон розпродажів 2025: як масштабувати прибуток, а не знижки”

RAU Workshop: “Сезон розпродажів 2025: як масштабувати прибуток, а не знижки”

Сьогодні
  134
rau

Асоціація знову збирає провідних експертів українського ритейлу, щоби дати вашим маркетинговим командам реальні конкурентні переваги у високий сезон‑2025. Цього року конкуренція загострюється ще більше: бренди активно комунікуватимуть та пропонуватимуть знижки, але саме дані, технології, структурний підхід та персональний досвід вирішуватимуть долю продажів. 

Дата: 24 вересня

Тривалість: 14:00 – 18:00

Місце проведення: м. Київ, вул Хрещатик 25, Kyiv Hall

Організатор: Retail Association of Ukraine

Партнер події: eSputnik

Захід лише для членів і партнерів RAU

Реєстрація на подію відкрита до 23 вересня до 15:00!

 

Спікери події поділяться тим, що дійсно працює у високий сезон: від AI‑персоналізації та гейміфікації до глибокої сегментації та створення ефективних customer journey. 

Ви отримаєте покроковий план, як:

  • перетворити трафік Black Friday на довгостроковий прибуток;
  • виділитися в тотальному шумі однакових знижок;
  • обрати технології, які окупляться вже цього року.

Експерти події

  1. Олег Лєсов, CPO eSputnik 
  2. Віталій Кондратюк, Head of Retention Strategy Department в eSputnik
  3. Андрій Бочаров, Senior Retention Specialist у Hotline.Finance
  4. Валерія Лавська, СМО Promodo
  5. Світлана Клименко, маркетолог BUKI
  6. Лев Давиденко, керівник онлайн-напрямку мережі Estro 
  7. Віталій Скрипченко, омніканальний директор Епіцентр К
  8. Іван Портной, Сhief of strategy Kasta
  9. Іван Чивкін, виконавчий директор Антошка
  10. Вікторія Шило, комерційна директорка КОЛО
  11. Сергій Федоровічев, операційний директор Auchan Україна

 

Програма заходу

14:00 – 14:15 – реєстрація, вітальна кава

 

14:15 – 14:40 Олег Лєсов, CDP eSputnik

Презентація: “Shopping Season is Coming Як змінюються показники бізнесу під час сезонних розпродажів”

  • демо‑бенчмарки найгарячіших тижнів минулого року покажуть, які канали реально тягнули продажі;
  • чому рекомендаційний контент є каналом №1 у 2025 та як це підтверджено кейсом Foxtrot.

 

14:40 – 15:05 – Андрій Бочаров, Senior Retention Specialist у Hotline.Finance

Презентація: “Як побудувати ефективні customer journey?”

  • як будувати кастомер джорні (посадка користувачів у базу – пресейл, гейміфіковані віджети, промо, тригери)

 

15:05 – 15:50 – панельна дискусія “AI в ритейлі: досвід впровадження та які технології реально варті інвестицій у 2025?”

Ключові тези:

  • поточні можливості AI та агентів у ритейлі: персоналізація, динамічна ціна, прогноз попиту;
  • практичні приклади впровадження: що спрацювало, а що ні;
  • як визначити, у які AI‑технології інвестувати в 2025;
  • чи замінить AI маркетолога: які завдання автоматизуються, а де потрібен людський стратег.

Експерти:

  1. Лев Давиденко, керівник онлайн-напрямку мережі Estro Україна
  2. Іван Портной, Сhief of strategy Kasta
  3. Віталій Скрипченко, омніканальний директор Епіцентр К

Модератор: Олег Лєсов, CDP eSputnik

15:50 – 16:10 – кава-пауза

 

16:10 – 16:35 Валерія Лавська, СМО Promodo

Презентація: “Екшн-план з підготовки до високого сезону”

Ключові тези:

  • 57% доходу в eCommerce на Чорну пʼятницю приносить платний трафік. Як керувати кампаніями в Google так, щоб бюджети працювали на максимум;
  •  чому не слід ігнорувати медійні кампанії та чи можна зробити так, щоб ШІ-боти  рекомендували саме ваші товари у період розпродажів.

 

16:35 – 17:00Світлана Клименко, Direct-маркетолог BUKI

Презентація: “Еволюційний підхід до BF: чи існують продажі після високого сезону?”

Ключові тези:

  • шлях від повного ігнорування Чорної п’ятниці до ітеративного розвитку кампанії, показаний на реальних прикладах;
  • аналіз помилок та висновків, які допомогли покращити акцію з року в рік;
  • як будувати ефективні кампанії з обмеженими ресурсами, зосереджуючись на цінності для клієнта.

 

17:00 – 17:45 – панельна дискусія “Конкуренція у високий сезон: як виділитись у шумі, чи працює ще щось крім знижок, інсайти факапів та успішних кейсів”.

Ключові тези:

  • чи є життя поза глибокими знижками: досвід брендів, що зберегли маржу;
  • кейси, коли ти робиш ставку на одне, а вистрілює інше;
  • як не загубитись у хаосі високого сезону;
  • досвід АБ тестування; 
  • що може маркетолог і не може ШІ – креативні кампанії.

Експерти:

  1. Сергій Федоровічев, операційний директор Auchan Україна
  2. Вікторія Шило, комерційна директорка КОЛО
  3. Іван Чивкін, виконавчий директор Антошка

Модератор: Віталій Кондратюк, Head of Retention Strategy Department в eSputnik

 

17:45 – 18:00 – завершення події, нетворкінг за чашкою кави.

 

Захід лише для членів і партнерів RAU

Реєстрація на подію відкрита до 23 вересня до 15:00!

 

З будь-яких питань звертайтеся до Наталії Підвишенної, Client-manager: 
Телефон: +38 050 313 74 53  E-mail: n.pidvyshenna@rau.ua 


До останніх новин До популярних новин Підписатись на TG канал

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку