
Алло святкує 27 років роботи на українському ринку ритейлу


Власники магазинів на Shopify тепер можуть напряму підключити Customer Data Platform eSputnik і отримати всі інструменти для персоналізації та омніканального маркетингу. Інтеграція забезпечує збір даних у реальному часі та запуск кампаній в дев’яти каналах, які допомагають підвищити конверсію й утримувати клієнтів.
Shopify — одна з найпопулярніших платформ для e-commerce у світі, розроблена для спрощення онлайн-продажів. Основна роль платформи — надати всі необхідні інструменти для:
Платформою користуються як стартапи, що лише тестують ідею, так і глобальні бренди.
Завдяки інтеграції Shopify з найбільшою українською платформою клієнтських даних eSputnik бізнеси отримають:
“Ми бачимо, що Shopify — одна з найдинамічніших платформ для e-commerce, і для багатьох наших клієнтів інтеграція була ключовою потребою. Тепер маркетологи можуть використовувати всі можливості CDP без технічних бар’єрів і одразу запускати ефективні омніканальні кампанії”, — каже Олексій Данченко, СОО eSputnik.
Після встановлення універсального скрипту від eSputnik бізнес одразу отримує доступ до інструментів автоматизації маркетингових кампаній та різних каналів комунікації з клієнтами:
Підключення займає декілька хвилин: достатньо додати обліковий запис eSputnik в налаштуваннях Shopify та встановити універсальний скрипт (який надасть eSputnik). Додатково активувати передачу подій, щоб у систему автоматично передавалися дані про ключові дії користувачів:
Ця інформація дозволяє будувати тригерні кампанії: наприклад, відправляти повідомлення одразу після того, як клієнт залишив товар у кошику і закрив сайт без покупки, а також формувати персональні рекомендації, які допоможуть користувачеві знайти саме той товар, який йому потрібен.
Платформа клієнтських даних eSputnik — українська ІТ-компанія, яка понад 12 років розробляє програмне забезпечення для збільшення прибутку бізнесу й керування користувацьким досвідом завдяки збору, уніфікації, сегментації та активації даних клієнтів.
Команда eSputnik допомагає e-commerce-бізнесам вивчати кожен нюанс поведінки клієнтів і перетворювати ці дані на прибуткові стратегії.
Платформою користуються 4000 брендів із 76 країн світу. 8 з 10 топ-компаній в українському e-commerce покращують клієнтський досвід разом з eSputnik: Prom.ua, Dnipro-M, Foxtrot, Stylus, Maudau, adidas, Shafa.ua, Київстар, MasterZoo, Kasta, leBoutique та інші компанії. Серед них 600+ ecommerce-бізнесів з 23 мільйонами покупців.
Використовуйте весь потенціал клієнтських даних вашого Shopify магазину завдяки CDP eSputnik та приєднуйтеся до лідерів ринку!