
Fishka в лояльності: як бали у партнерській екосистемі стають паливом для бізнесу


CEO програми лояльності Fishka Ольга Семчук розповідає про те, як працює партнерська екосистема, що об’єднує мільйони клієнтів і сотні компаній. Вона ділиться успішними кейсами колаборацій з Mastercard, OKKO, Сільпо та Алло, а також пояснює, як гейміфікація та благодійність допомагають будувати справжню лояльність.
Програма лояльності Fishka побудувала цілісну екосистему, де клієнт робить вибір, партнери підсилюють один одного, а сама програма виступає об’єднуючою ланкою.
Завдяки цьому всі бізнеси-учасники зростають разом. Основою ДНК компанії Fishka є партнерські відносини. Існує значна кількість партнерств та інтеграцій різного формату, загальна кількість яких обчислюється сотнями. Партнери представлені у всіх сегментах.
Окремий формат співпраці — це крос-програмний обмін балами, коли бали однієї програми лояльності можна обміняти на бали програми Fishka. Завдяки високій цінності балу Fishka, такий обмін є привабливим для інших партнерів. Крім того, сервіс «Fishka онлайн» дозволяє клієнтам додатково отримувати бали за покупки на сайтах партнерів, які потім можна списати у мережах партнерів.
Ключові показники:
Відсоток списання балів у партнерів суттєво перевищує відсоток накопичення. Це відбувається завдяки сервісам та партнерам, які надають лише емісію балів, а також завдяки високому середньому чеку в окремих сегментах, наприклад, продуктовому ритейлі, що дозволяє клієнтам списувати бали в інших категоріях.
Сегментація клієнтів здійснюється за різними потребами, здебільшого на основі поведінкових патернів. Усі транзакції клієнтів аналізуються для розуміння їхніх потреб.
Штучний інтелект використовується як рушійна сила для обробки та аналізу даних. На основі поведінкових патернів клієнтів створюються моделі машинного навчання для вирішення різних бізнес-задач.
Портрет середнього клієнта:
Комунікація з клієнтами відбувається через мобільний додаток, а також push-повідомлення, Viber, SMS та електронну пошту. Найбільш лояльні клієнти користуються мобільним застосунком.
Мобільний застосунок:
Дослідження підтвердили, що ігрові механіки мотивують клієнтів частіше використовувати програму лояльності. Понад 38% клієнтів повідомили, що гейміфікація мотивує їх до більшої активності. Понад 50% клієнтів вже брали участь в ігрових акціях.
Приклади ігрових кейсів:
У рамках благодійного маркетплейсу Fishka клієнти можуть донатити бали на благодійні проєкти. З початку повномасштабного вторгнення зібрано 100 млн грн балами, які були реалізовані у 65 благодійних проєктах.
Приклади благодійних проєктів:
Справжня лояльність та успішне партнерство — це взаємовигідний рух. Компанії, які знаходять синергію та працюють над спільними цілями, досягають результатів, якими можна пишатися.
Матеріал підготовлено на основі виступу спікера в ході RAU Expo 2025.