
Аврора розширює R&D команду: компанія залучає студентів до реальних проєктів


Бізнес-процеси в компаніях вже тісно пов’язані із цифровізацією, діджитилізацією і використанням ШІ. У майбутньому роль цих інструментів буде тільки посилюватися.
До створення нових продуктів, сервісів та інноваційних рішень залучають досвідчених експертів, справжніх гуру своєї справи. Проте, щоб бути попереду, необхідно мати сміливість та свіжий погляд — все те, що є у молоді.
Мережа мультимаркетів Аврора впроваджує сучасні технології, активно долучаючи студентів до команди, частина з яких поєднує навчання в університеті з роботою в мережі.
З липня 2025 року сім студентів почали працювати в R&D-команді мережі Аврора. І це не стажування «для галочки» — студенти інтегровані у повноцінні бізнес-процеси, де їхні рішення допомагають бути швидшими, точнішими та ефективнішими. Зокрема, зараз студенти працюють над продуктами у сфері комп’ютерного зору, data science, проєктного менеджменту — і, що важливо, генеративного ШІ.
Представники департаменту R&D Аврора практикують особисте знайомство з молодими талантами, проводять лекції у ВНЗ і спілкуються з потенційними кандидатами. Далі запрошують спробувати власні сили у реальних проєктах.
Студенти працюють з Data Science, долучені до розробки моделей прогнозування, що допомагає краще розуміти поведінку клієнтів. Це дає можливість бачити на крок вперед і приймати більш точні рішення.
Також молодих фахівців залучають до створення продуктів автоматичного моніторингу, контролю й досліджень на базі комп’ютерного зору. Це відкриває можливості для покращення безпеки, оптимізації торгового простору та контролю за дотриманням стандартів у магазинах.
У сфері генеративного ШІ молодь працює над навчанням моделей, які створюють інструкції, сценарії для внутрішньої комунікації, а також візуальні концепції. Перші експерименти вже показали, що штучний інтелект може стати ефективним асистентом — особливо для креативних і бекофісних команд.
Також студентів долучають до проєктного менеджменту — вони допомагають структурувати проєкти, будувати таймлайни, слідкувати за дедлайнами та статусами завдань. Це дає змогу команді R&D мережі Аврора фокусуватись не на рутині, а на розробці самих рішень, пришвидшуючи реалізацію інновацій.
Такий підхід надихає і самих студентів. Вони відчувають себе частиною великої команди та бачать реальні результати своєї роботи.
«Тут немає поділу на “ви студенти — ось вам тестове”. З першого дня повноцінне залучення до команди та бізнес процесів. Підтримка як у технічних, так і психологічних питаннях. За трохи більше ніж місяць досвіду роботи, можу сказати, що це цікавий старт кар’єри як AI-Developer у сфері рітейлу», — розповідає Валерія Баранівська, студентка, учасниця програми.
Окрім освітніх програм мережа Аврора також будує довгострокову модель співпраці зі студентами, яка вже реалізовується, і буде масштабуватися в майбутньому.
У компанії планують залучити ще більше студентів до R&D-команди, особливо в напрямках, пов’язаних з AI. У фокусі глибша інтеграція ШІ-рішень у бекофісні процеси, логістику та ритейл-операції. Тут мова йде не лише про автоматизацію, а й про якісно нові підходи до щоденних завдань, де технології підсилюють команди.
«Ми будуємо не просто R&D всередині компанії, а майданчик для експериментів. Для нас важливо, щоб студенти не просто «дивилися з боку», а впливали на бізнес тут і зараз. Генеративний ШІ та комп’ютерний зір дають нам безліч можливостей — і хтозна, можливо, найкраща ідея прийде саме від студента», — коментує Олександр Войналович, R&D Director мережі Аврора.
Окремо в компанії працюють над створенням R&D Alumni — спільноти випускників ініціативи, які були залучені до реалізації продуктів мережі та з якими хочуть зберегти зв’язки.
В Аврора переконані, що найцінніше в інноваціях — це саме швидкість ідей. А швидкість часто народжується не в “процесах”, а в головах тих, хто ще навчається або тільки завершив університет. Молодь — не тільки наше майбутнє, а рушійна сила сьогоднішніх змін.