Alviva Group нарощує присутність на ринку хліба з новою категорією flatbread

Alviva Group нарощує присутність на ринку хліба з новою категорією flatbread

Сьогодні
  186
Оксана Дудка

Випереджаючи глобальні споживчі тренди, Alviva Group здійснює стратегічний прорив у категорію flatbread — тонких плоских хлібів, які стрімко набирають популярності у світі. Група розширює асортимент бренду Київхліб трьома новими лінійками плоских етнічних хлібів категорії flatbread: тортильї Tia Tortilla, міні лавашів Takolini та лавашів Doner King.

Світовий прогноз до 2031 року передбачає, що категорія flatbread зросте ще на понад 50%, продовжуючи вже існуючий тренд. У міру того, як споживачі шукають нові кулінарні враження, попит на плоскі етнічні хліба — мексиканські Tako, грецька Pita, індійський Roti, іспанська Tortilla, та італійська Piadina стрімко зростає. Flatbread стає основою для нових кулінарних форматів і значно розширює продуктовий асортимент супермаркетів, обслуговуючи широку споживчу базу.

“Ми живемо в епоху мультикультурної інтеграції, яка з кожним роком лише посилюється. Розуміючи це, Alviva Group прагне очолити трансформації у хлібобулочному й кондитерському сегментах, формуючи нову культуру споживання для нового покоління, – коментує Дмитро Данилович, CMO Alviva Group. – Адже щоб залишатися лідером українського ринку хлібобулочних виробів, вже недостатньо просто випікати хліб. Ми маємо передбачати та формувати тренди, створюючи нові ринки ще до появи запиту від споживача”.

Виробництво лінійок категорії flatbread відбувається на потужностях ТОВ “Український пекарний дім” у місті Біла Церква Київської області. Потенційна потужність нової виробничої лінії складає понад 500 000 одиниць продукції на місяць. Станом на сьогодні лінія вже завантажена на понад 50%, з плановим виходом на повну потужність до кінця 2025 року.

До складу лінійки flatbread від Київхліб увійшли:

  • Tia Tortilla — Grano Іспанська, Grano Olive — для сніданків, тостів і піци;
  • Takolini — Basilico, Integral, Mexi, Tomatti, Cheesy — мінілаваші зі смаками для гастро експериментів у південно американському  та середземноморському стилі;
  • Doner King XXL — лаваш для великої шаурми, кебаб або просто до шашлику — якість  для професійного використання , як у HоRеCа, так і дома.

Лінійки етнічних плоских хлібів продовжили започатковану групою у 2024 році традицію ознайомлення українців зі смаковими особливостями, технологіями виробництва, культурою споживання та історією хлібобулочних виробів з різних куточків світу. Ця традиція трансформувала сприйняття хліба з буденного гарніру на продукт для творчості, самовираження та гастрономічного натхнення.

Продукти з нової категорії flatbread від бренду Київхліб вже доступні на полицях національних торгових мереж: Фора, Сільпо, Ашан, Varus тощо.

Довідка. Alviva Group – міжнародна група компаній сфери харчових технологій та послуг, об’єднана спільним менеджментом, стратегією та місією – “Сприяти здоров’ю і добробуту споживачів шляхом виробництва якісних та смачних продуктів харчування”. Продуктовий портфель групи наповнений брендами, які вже завоювали прихильність споживачів: КИЇВХЛІБ, Tarta, Tendi, Norden Brod, British Sandwich, Super Toast, Київмлин. Річний грошовий оборот групи перевищує 9 млрд грн*, сплати до державного бюджету податками та зборами становлять понад 1,2 млрд грн, штат налічує  більше ніж 6100 співробітників. Alviva Group входить до Топ-100 найкращих роботодавців України та є одним із провідних гравців харчової промисловості. Географія експорту групи охоплює 30 країн світу. Земельний банк групи нараховує понад 4000 гектарів у Київській та Чернігівській областях. Вебсайт групи: alvivagroup.com


До останніх новин До популярних новин Підписатись на TG канал

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку