«Біт смаків»: нове звучання смаку у меню від KFC і Monatik

«Біт смаків»: нове звучання смаку у меню від KFC і Monatik

18.08.2025 02:02
  185
Оксана Дудка

З 5 серпня цього року мережа ресторанів KFC представляє нову лінійку страв під музичною назвою «Біт меню від Monatik». І тут йдеться не лише про унікальні смаки, а й про абсолютно новий стиль, створений за участі співака.

З травня цього року яскравий трек із кріспі-бітами страв KFC «Саме так лунає смак» міцно засів у плей-листах українців та українок. Оригінальний саунд став результатом співпраці мережі ресторанів та одного з найяскравіших артистів України — Дмитра Монатіка. І ось зараз ця колаборація дарує нам можливість не лише почути, а й скуштувати цей біт.

Що чекає нас у «Біт» меню:

  • Тріпл Чіііз біт — бургер з вишневим соусом, потрійним сиром і ніжною рожевою булочкою. Неповторне поєднання, яке жодного не залишить байдужим.
  • Теріякі біт бакет — крила або стріпси в соусі Теріякі, що додають стравам пікантності та екзотичного відтінку.
  • Лимонантік біт — освіжаючий лимонад зі смаком черешні, що гармонійно доповнює нові смаки.
  • Шейк чері біт та Морозиво айс біт зі смаками вишні й малини, які залишають післясмак із солодкою ноткою.

Ознайомитися з новинками «Біт меню» детальніше й замовити доставку можна на офіційному сайті KFC Ukraine.

Дмитро Монатік став не лише натхненником нового меню, а й активно долучився до процесу дегустацій та створення страв. Його поради та відгуки допомогли відшліфувати кожну позицію, надаючи їм особливого характеру.

Оригінальний стиль упаковки — ще один важливий елемент реалізації цієї концепції. Розроблений Дмитром дизайн було розміщено на стаканах, бакетах і коробках для бургерів, а також відтворений в декорі ресторанів. Особливий акцент нового фірмового стилю — слово «Надихай!», яке ви можете побачити не лише на пакуванні та стінах ресторанів, але й почути у новому треку Дмитра, створеному спеціально для цієї лінійки.

Музика, смак і дизайн — у поєднанні все це створює атмосферу, де кожен елемент виглядає як частина великого мистецького проєкту. Побачити, як це працює, можна у відео рекламної кампанії нового меню, частину якого було знято в одному з ресторанів KFC на Софіївській Борщагівці.

Звичайно ж, знайомство з новим меню супроводжує ціла низка цікавих активностей. На прихильників закладів KFC чекають розіграші, конкурси та цікаві акції, які проводяться не тільки в ресторанах, а й у соціальних мережах. Тож кожен має шанс стати частиною цієї гастрономічної події та виграти чудові призи.


До останніх новин До популярних новин Підписатись на TG канал

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку