
Останні призначення в ритейлі: MasterZoo, SOCAR Energy Ukraine, NovaPay, Nova Post Poland та інші


З 5 серпня цього року мережа ресторанів KFC представляє нову лінійку страв під музичною назвою «Біт меню від Monatik». І тут йдеться не лише про унікальні смаки, а й про абсолютно новий стиль, створений за участі співака.
З травня цього року яскравий трек із кріспі-бітами страв KFC «Саме так лунає смак» міцно засів у плей-листах українців та українок. Оригінальний саунд став результатом співпраці мережі ресторанів та одного з найяскравіших артистів України — Дмитра Монатіка. І ось зараз ця колаборація дарує нам можливість не лише почути, а й скуштувати цей біт.
Що чекає нас у «Біт» меню:
Ознайомитися з новинками «Біт меню» детальніше й замовити доставку можна на офіційному сайті KFC Ukraine.
Дмитро Монатік став не лише натхненником нового меню, а й активно долучився до процесу дегустацій та створення страв. Його поради та відгуки допомогли відшліфувати кожну позицію, надаючи їм особливого характеру.
Оригінальний стиль упаковки — ще один важливий елемент реалізації цієї концепції. Розроблений Дмитром дизайн було розміщено на стаканах, бакетах і коробках для бургерів, а також відтворений в декорі ресторанів. Особливий акцент нового фірмового стилю — слово «Надихай!», яке ви можете побачити не лише на пакуванні та стінах ресторанів, але й почути у новому треку Дмитра, створеному спеціально для цієї лінійки.
Музика, смак і дизайн — у поєднанні все це створює атмосферу, де кожен елемент виглядає як частина великого мистецького проєкту. Побачити, як це працює, можна у відео рекламної кампанії нового меню, частину якого було знято в одному з ресторанів KFC на Софіївській Борщагівці.
Звичайно ж, знайомство з новим меню супроводжує ціла низка цікавих активностей. На прихильників закладів KFC чекають розіграші, конкурси та цікаві акції, які проводяться не тільки в ресторанах, а й у соціальних мережах. Тож кожен має шанс стати частиною цієї гастрономічної події та виграти чудові призи.