
Ролики тижня: SOVA, Равлик Боб та ДТЕК, Укрпошта, Maudau та Vovk


Щотижня з’являються нові креативні рекламні ролики відомих брендів та ритейлерів. У цій добірці ми зібрали ролики від українських торговельних мереж та представників суміжних галузей.
Ювелірний бренд SOVA цього літа представив свій сезонний сейл у стильній та нестандартній подачі.
Замість звичних моделей у рекламній кампанії з’явився харизматичний чоловік старшого віку. На фото — легка засмага, гра в доміно, баскетбольний м’яч і невимушена атмосфера, що нагадує теплі літні дні. «У самому розпалі літа, коли шкіра вже підсмагла, а волосся відчуло подих морської солі, ми показали прикраси у новому світлі», — пояснюють у бренді.
SOVA описує цю кампанію як мікс емоцій і настроїв: спокій поруч із азартом, світло поруч із тінню.
Приємно бачити, як українські бренди розширюють уявлення про красу, додаючи до прикрас історії, настрій та елементи стилю життя.
Посмотреть эту публикацию в Instagram
ДТЕК здивував новою, неочікуваною кампанією, знову демонструючи вміння привертати увагу! Цього разу бренд об’єднав зусилля з виробником натуральних солодощів Bob Snail. В Instagram з’явився вірусний ролик, у якому маскот Bob Snail — равлик Боб — зустрічається зі слимаком ДТЕК, і ця зустріч переростає у справжню техно-вечірку. Відео миттєво стало хітом, а користувачі активно коментують, жартують та захоплюються цим неочікуваним, але влучним тандемом брендів.
Посмотреть эту публикацию в Instagram
Укрпошта створила креативну кампанію, об’єднавшись з UAnimals. Цього разу бренд залучив до своєї ініціативи культову Венздей Аддамс, щоб привернути увагу до важливої проблеми — допомоги тваринам, що постраждали від війни.
У вірусному відео Венздей у своїй фірмовій похмурій манері закликає людей донатити на порятунок тварин. Усе, що потрібно, — просто відсканувати QR-код на нових коробках Укрпошти.
Це партнерство вкотре доводить, що Укрпошта вміє не лише залишатися в тренді, але й використовувати популярні образи для надважливих соціальних ініціатив. Як зазначають у компанії: «Не знаємо, що привиділося Венздей Аддамс, але впевнені ось у чому: донатити на захист тварин важливо. Будьте рятунком тих, кому без вас — ніяк».
Посмотреть эту публикацию в Instagram
На початку серпня онлайн-маркетплейс Maudau запустив нестандартну та масштабну рекламну кампанію до свого дня народження. Замість звичних банерів, бренд використав сміливий візуальний образ: лелеки, що приносять «вау-посилки» з подарунками, знижками та сюрпризами.
Ключовим елементом кампанії став YouTube-стрім із гнізда справжніх лелек у Національному природному парку «Пирятинський». Це відоме на всю країну гніздо лелеки Грицька, трансляція з якого вже давно стала справжнім медійним феноменом. Команда Maudau ідеально вписала свою ідею в цю платформу: якщо пташенята, які вже вчаться літати, не в гнізді — це означає, що вони розносять подарунки від Maudau!
Ця креативна ідея лягла в основу серії комунікацій в онлайні та соціальних мережах. Кампанія тривала два тижні, протягом яких Maudau надавала знижки до -60% у своєму каталозі товарів. Такий підхід дозволив бренду не лише відсвяткувати свою річницю, але й створити вірусний контент, що привернув увагу широкої аудиторії.
Посмотреть эту публикацию в Instagram
Модний бренд Vovk представив емоційний ролик осінньо-зимової колекції «Made in Vovk». У центрі — жінка, яка живе у власному ритмі, дозволяє собі бути різною та зберігає баланс між силою і ніжністю. Контрасти світла й тіні, руху та спокою підкреслюють головне повідомлення: бути собою — і є справжня сила.