
ТРЦ Retroville завершує будівництво парковки біля комплексу


На маркетплейсі Алло від початку 2025 року кількість товарів мерчантів зросла на 30% проти аналогічного періоду минулого року. Зокрема, лише у липні було створено майже 1 млн нових карток товарів. Також зростає попит і на товари мерчантів.
Серед лідерів за показником зростання в грошах з січня 2025 року – електроніка, ігрові ноутбуки та консолі, електросамокати та офісні крісла. Найпопулярнішими покупками в кожній категорії є: смартфон Realme GT Neo 6 5G 12/256GB Cangye Hacker (Global ROM), ігровий ноутбук Asus TUF Gaming F15 «Open Box», ігрова консоль Sony PlayStation 5 Slim Digital Edition 1 TБ, електросамокат Tesla 16000 EL-16AH 48V, геймерське крісло GT Racer X-2324 Fabric Black Suede. В штуках найбільше клієнти купують аксесуари до смартгодинників та фітнес-браслетів, захисні стекла та навушники, смартфони та чохли до них.
Від січня до серпня зросли продажі в категоріях:
Сезонне зростання спостерігається в категоріях «Дача, дім та сад», «Кліматична побутова техніка», «Електротранспорт»:
Середній чек у торговців маркетплейсу Алло також зріс на майже 30% проти аналогічного періоду минулого року і становить 3000 грн.
На маркетплейсі Алло тисячі українських підприємців пропонують як імпортні, так і товари власного виробництва у майже 5000 товарних категорій, залучаючи нову лояльну аудиторію та розвиваючи власний бізнес. Реєстрація нових мерчантів – на https://allo.ua/ua/marketplace-allo/. За консультаціями звертайтеся на гарячу лінію (0-800) 200-900, електронну пошту mpsupport@allo.ua чи в онлайн-чат.
Довідка. Алло – маркетплейс національного масштабу з інноваційними товарами від електроніки та іграшок до меблів та електромобілів, з доставкою замовлень додому, на пошту або в магазини у понад 100 містах України.