У час, коли ринок змінюється щодня, маркетинг у ритейлі вимагає нових підходів, нових сенсів та нових інструментів. На RAU Workshop “Маркетинг в ритейлі: нові сенси, нові інструменти, новий клієнт” ми зберемо провідних експертів та практиків, щоб обговорити, як змінюється поведінка клієнтів, що працює у комунікаціях сьогодні та як брендам залишатися релевантними завтра.
- Дата: 20 серпня
- Тривалість: 14:00 – 18:00
- Місце проведення: м. Київ, вул Хрещатик 25, Kyiv Hall
- Організатор: Retail Association of Ukraine
- Партнер події: Prcom
Захід лише для членів і партнерів RAU
Реєстрація на подію відкрита до 19 серпня до 15:00!

Експерти події:
- Олександр Хмиров, співвласник і СЕО агенції Drama Queen
- Дар’я Нагаєва, Sales & Development Director Gradus Research
- Валерія Русаненко, Chief Marketing Officer Pandora в Україні
- Антон Бокий, Chief Marketing Officer Intertop
- Ірина Германенко, Head of Media & Partnerships at Eva
- Олена Яковенко, керуюча партнерка Prcom
- Олена Бєлицька, керівниця відділу маркетингових активностей та івентів Сільпо
- Артем Попов, керівник відділу AI Research мережі TA-DA!
- Ольга Рогозіна, CEO BAO Group (BAO, BAO Lviv, NAM, Georgia)
Що на вас чекає:
- Нові споживчі та культурні тренди в умовах війни
- Як медіа та бренди формують тренди у beauty-сфері
- Можливості та ризики використання штучного інтелекту в маркетингу
- Секрети wow-контенту для ритейлу
- Як створити український lovemark
- Панельна дискусія про кросканальні колаборації та ефективну роботу з інфлюенсерами
Програма заходу
14:00 – 14:30 – реєстрація, вітальна кава
14:30 – 15:40– Презентації
14:30 – 14:55 – Дар’я Нагаєва, Sales & Development Director Gradus Research
Презентація: “Тренди, які змінюють ринок: споживчі й культурні зрушення під впливом війни”
Тези виступу:
- ринок споживача у стані високого стресу;
- ціна важливіша за бренд, але не для всіх;
- споживачі шукають баланс між економією і якістю;
- повернення спонтанності;
- дві моделі споживання: «вижити» і «надолужити» життя.
14:55 – 15:20 – Ірина Германенко, Head of Media & Partnerships at Eva
Презентація: “Медіа чи Тренди: хто ким керує в beauty-сфері?”
Тези виступу:
- медіа Eva Blog як сучасна контент-екосистема;
- запускаємо тренди, а не лише підхоплюємо їх;
- місія Eva Blog: просвіта, цінності, комʼюніті.
15:20 – 15:40 – Артем Попов, керівник відділу AI Research мережі TA-DA!
Презентація: “Штучний інтелект і його можливості для маркетингу”
Тези виступу:
- Яким чином він змінить креативні індустрії у майбутньому?
- Найбільші ризики використання ШІ?
- Як саме ви використовуєте ШІ у вашій компанії? Які функції віддаєте йому? Практичні кейси.
15:40 – 16:00 – кава-пауза
16:00 – 17:40 – Презентації та панельна дискусія
16:00 – 16:20 – презентація: “Сторітелінг для ритейлу. Як створити wow-контент, яким будуть ділитись?”
Експерт: Олександр Хмиров, співвласник і СЕО агенції Drama Queen
Тези виступу:
- Що таке сторітелінг і для чого він потрібен?
- Рецепт крутої історії. Як створити wow-контент, яким будуть ділитись? Універсальні поради
- Практичні кейси і реальні результати
16:20 – 16:40 – презентація: “Як створити український lovemark бренд”
Експерт: Олена Бєлицька, керівниця відділу маркетингових активностей та івентів Сільпо
Тези виступу:
- дієві інструменти та корисні поради на тему формування та утримання лояльності та емоційного зв’язку з клієнтом;
- нестандартні креативні активності, які працюють. Емоційний маркетинг – як головний чинник формування лояльності.
16:40 – 17:40– панельна дискусія: “Кросканальні союзи: як не злити бюджет і побудувати лояльність”
Ключові питання:
- Навіщо брендам об’єднуватися та як працює така синергія;
- Підводне каміння інтеграцій, про що варто пам’ятати. Кросканальність та довгостроковість;
- Ефективна взаємодія з інфлюенсерами та блогерами. ТОП-10 “НІ” у співпраці – чого не можна робити ні в якому випадку. Вимірювання ефективності колаборації;
- Інструменти, які вже не працюють чи неефективні в маркетингу та в SMM. Чого варто уникати.
Експерти:
- Антон Бокий, Chief Marketing Officer Intertop
- Валерія Русаненко, Chief Marketing Officer Pandora в Україні
- Ольга Рогозіна, CEO BAO Group (BAO, BAO Lviv, NAM, Georgia)
Модератор: Олена Яковенко, керуюча партнерка Prcom
Антон Бокій |
Валерія Русаненко |
Ольга Рогозіна |
Олена Яковенко |
17:40 – 18:00 – завершення події, нетворкінг за чашкою кави.
Захід лише для членів і партнерів RAU
Реєстрація на подію відкрита до 19 серпня до 15:00!

З питань участі:
Наталія Підвишенна, Client-manager RAU
📞 +38 050 313 74 53
✉️ n.pidvyshenna@rau.ua