RAU Workshop: Маркетинг в ритейлі: нові сенси, нові інструменти, новий клієнт

RAU Workshop: Маркетинг в ритейлі: нові сенси, нові інструменти, новий клієнт

2 дні(в) тому
  341
Ковтун Юлія

У час, коли ринок змінюється щодня, маркетинг у ритейлі вимагає нових підходів, нових сенсів та нових інструментів. На RAU Workshop “Маркетинг в ритейлі: нові сенси, нові інструменти, новий клієнт” ми зберемо провідних експертів та практиків, щоб обговорити, як змінюється поведінка клієнтів, що працює у комунікаціях сьогодні та як брендам залишатися релевантними завтра.

  • Дата: 20 серпня
  • Тривалість: 14:00 – 18:00
  • Місце проведення: м. Київ, вул Хрещатик 25, Kyiv Hall
  • Організатор: Retail Association of Ukraine
  • Партнер події: Prcom 

Захід лише для членів і партнерів RAU

 

Реєстрація на подію відкрита до 19 серпня до 15:00!

Експерти події:

  1. Олександр Хмиров, співвласник і СЕО агенції Drama Queen
  2. Дар’я Нагаєва, Sales & Development Director Gradus Research 
  3. Валерія Русаненко, Chief Marketing Officer Pandora в Україні
  4. Антон Бокий, Chief Marketing Officer Intertop
  5. Ірина Германенко, Head of Media & Partnerships at Eva
  6. Олена Яковенко, керуюча партнерка Prcom
  7. Олена Бєлицька, керівниця відділу маркетингових активностей та івентів Сільпо 
  8. Артем Попов, керівник відділу AI Research мережі TA-DA! 
  9. Ольга Рогозіна, CEO BAO Group (BAO, BAO Lviv, NAM, Georgia) 

 

Що на вас чекає:

  • Нові споживчі та культурні тренди в умовах війни
  • Як медіа та бренди формують тренди у beauty-сфері
  • Можливості та ризики використання штучного інтелекту в маркетингу
  • Секрети wow-контенту для ритейлу
  • Як створити український lovemark
  • Панельна дискусія про кросканальні колаборації та ефективну роботу з інфлюенсерами

 

Програма заходу

14:00 – 14:30 – реєстрація, вітальна кава

14:30 – 15:40– Презентації

14:30 – 14:55 – Дар’я Нагаєва, Sales & Development Director Gradus Research 

Презентація: “Тренди, які змінюють ринок: споживчі й культурні зрушення під впливом війни”

Тези виступу:

  • ринок споживача у стані високого стресу;
  • ціна важливіша за бренд, але не для всіх;
  • споживачі шукають баланс між економією і якістю;
  • повернення спонтанності;
  • дві моделі споживання: «вижити» і «надолужити» життя.

 

14:55 – 15:20 – Ірина Германенко, Head of Media & Partnerships at Eva

Презентація: “Медіа чи Тренди: хто ким керує в beauty-сфері?”

Тези виступу:

  • медіа Eva Blog як сучасна контент-екосистема;
  • запускаємо тренди, а не лише підхоплюємо їх;
  • місія Eva Blog: просвіта, цінності, комʼюніті.

 

15:20 – 15:40 – Артем Попов, керівник відділу AI Research мережі TA-DA! 

Презентація: “Штучний інтелект і його можливості для маркетингу”

Тези виступу:

  • Яким чином він змінить креативні індустрії у майбутньому? 
  • Найбільші ризики використання ШІ?
  • Як саме ви використовуєте ШІ у вашій компанії? Які функції віддаєте йому? Практичні кейси.

 

15:40 – 16:00 – кава-пауза

 

16:00 – 17:40 – Презентації та панельна дискусія

 

16:00 – 16:20 – презентація: “Сторітелінг для ритейлу. Як створити wow-контент, яким будуть ділитись?”

Експерт: Олександр Хмиров, співвласник і СЕО агенції Drama Queen

Тези виступу:

  • Що таке сторітелінг і для чого він потрібен?
  • Рецепт крутої історії. Як створити wow-контент, яким будуть ділитись? Універсальні поради
  • Практичні кейси і реальні результати

 

16:20 – 16:40 – презентація: “Як створити український lovemark бренд” 

Експерт: Олена Бєлицька, керівниця відділу маркетингових активностей та івентів Сільпо 

Тези виступу:

  • дієві інструменти та корисні поради на тему формування та утримання лояльності та емоційного зв’язку з клієнтом;
  • нестандартні креативні активності, які працюють. Емоційний маркетинг – як головний чинник формування лояльності.

16:40 – 17:40– панельна дискусія: “Кросканальні союзи: як не злити бюджет і побудувати лояльність” 

Ключові питання:

  • Навіщо брендам об’єднуватися та як працює така синергія;
  • Підводне каміння інтеграцій, про що варто пам’ятати. Кросканальність та довгостроковість;
  • Ефективна взаємодія з інфлюенсерами та блогерами. ТОП-10 “НІ” у співпраці – чого не можна робити ні в якому випадку. Вимірювання ефективності колаборації;
  • Інструменти, які вже не працюють чи неефективні в маркетингу та в SMM. Чого варто уникати.

Експерти:

  1. Антон Бокий, Chief Marketing Officer Intertop
  2. Валерія Русаненко, Chief Marketing Officer Pandora в Україні
  3. Ольга Рогозіна, CEO BAO Group (BAO, BAO Lviv, NAM, Georgia) 

Модератор: Олена Яковенко, керуюча партнерка Prcom

Антон Бокій Валерія Русаненко Ольга Рогозіна Олена Яковенко
 

 

17:40 – 18:00 – завершення події, нетворкінг за чашкою кави.

 

Захід лише для членів і партнерів RAU

 

Реєстрація на подію відкрита до 19 серпня до 15:00!

З питань участі:

Наталія Підвишенна, Client-manager RAU

📞 +38 050 313 74 53

✉️ n.pidvyshenna@rau.ua


До останніх новин До популярних новин Підписатись на TG канал

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку