Іван Старовойт, Hollywood Mall: На показники довоєнного трафіку ми вийшли ще у 2023 році

Іван Старовойт, Hollywood Mall: На показники довоєнного трафіку ми вийшли ще у 2023 році

Сьогодні
  211
rau

Найбільший у Чернігівському регіоні ТРЦ Hollywood Mall адаптувався до викликів повномасштабної війни, активно зміцнюючи свій tenant-mix, нарощуючи трафік і знижуючи вакантність.

Про це, а також про зміни показників за останні три роки, плани на майбутнє та потреби відвідувачів, розповів керуючий об’єкту Іван Старовойт в інтерв’ю Українській раді торгівельних центрів. RAU публікує основні тези цього матеріалу.

Про основні показники ТРЦ (відновлення трафіку та товарообігу у порівнянні з довоєнним періодом)

На показники трафіку до повномасштабного вторгнення ми вийшли ще у 2023 році. Тепер ми нарощуємо його. Активним роком приросту трафіку став 2024 рік, наразі ми бачимо поступове планове зростання без різких скачків, якими характеризувався минулий рік. Саме плавне зростання трафіку дає змогу аналізувати нам результативність інформаційних каналів.

Про ротацію орендарів та ідеальний tenant-mix

ТРЦ можна назвати живим організмом, який постійно еволюціонує. Тому ми не маємо якоїсь сталої константи у розумінні ідеальний tenant-mix. Ми постійно досліджуємо запити нашого міста та регіону, щоб забезпечить потрібний tenant-mix для наших клієнтів. 

Минулий рік у нас ознаменувався посиленням присутності саме українських брендів. У цьому ж році ми посилили наш пул орендарів міжнародними брендами. Можна сказати, що наш ідеальний tenant-mix має одну головну особливість, якою ми керуємося – затребуваність серед наших клієнтів. Відповідно до цього, ми й надалі продовжуємо вдосконалюватися у цьому напрямку.

Про показник вакантності в ТРЦ

Наразі за підписаними договорами наша вакантність складає 4,33%.  Зазначимо, що цей показник у нас нижчий, ніж був на початок повномасштабного вторгнення (станом на 22 лютого 2022 року він сягав 9,03%). Тож, тенденція розвитку ТРЦ має позитивну динаміку.

Про поведінку відвідувачів та зміну у структурі аудиторії ТРЦ

Повітряні тривоги та відключення електроенергії змінили життя кожного українця, не виключенням стало й наше місто. Важливою особливістю наших клієнтів, що вони навчилися купувати між повітряними тривогами, швидко адаптуватися до змін в інформаційному просторі й, відповідно, так само швидко ухвалювати рішення.

Загалом чернігівці купують все те, що й купували до початку повномасштабного вторгнення. Звісно є сезонні коливання, але вони передбачувані.

У структурі клієнтів ТРЦ відбулися певні зміни – з’явилося багато внутрішньопереміщених осіб. За даними міської адміністрації станом на 2024 рік їх налічувалося у місті близько 50 000 осіб. Це здебільшого українці із південних та східних регіонів нашої країни.

Про затребуваність розважальних закладів ТРЦ та маркетингові активності

Сектор розважальних закладів минулого року у нас посилився двома партнерами. Оскільки місто не має розвиненої мережі в секторі розваг, то ТРЦ і його партнери наразі виступають центром дозвілля для молоді та сімей (кіно, 3D атракціони, віртуальні реальності, дитячий парк розваг).

У березні 2024 року ми відновили проведення заходів, які були призупинені з початком пандемії коронавірусу. Тому зараз у нас активно проводяться дитячі заходи, майстер-класи, зустрічі з медичними профільними спеціалістами, різноманітні виставки, благодійні проєкти. Ми постійно розширюємо цей напрям, щоб залучити у ТРЦ більшу кількість відвідувачів різного віку.

Про збільшення кількості українських брендів серед орендарів ТРЦ 

З початком повномасштабного вторгнення вплив тренду made in Ukraine торкнувся кожного мешканця нашого міста та області. За ці три роки ми посилилися такими українськими виробниками та брендами: STIMMA, One by One, Lipar, Sezon, WearMe, Mr. Scrubber, Merezhka. Наразі ми маємо ще запити від наших клієнтів, над якими вже працюємо.

Про перемовини з іноземними ритейлерами, які ще не представлені у Чернігові, зокрема, групою Inditex

Незабаром ми анонсуємо відкриття трьох великих міжнародних мережевих магазинів. З ними вже підписані договори та ведуться адаптаційні роботи. Тому новини будуть дуже приємними для наших клієнтів. Хто саме – скажемо трішки згодом.

Які сучасні виклики (економіка, безпека, енергетика) найбільше впливають на торгівельну нерухомість в Україні

Усі ці три фактори взаємопов’язані між собою, тому ми не розділяємо їх. Перший блекаут показав наскільки важливо мати автономне джерело живлення, щоб забезпечувати функціональність всіх систем ТРЦ і наших партнерів, тому ми посилили свої можливості закупивши ще один генератор. 

Звісно ж, із цього надалі йде можливість забезпечення робочими місцями, а відповідно і сплатою податків, що йдуть на посилення безпекової здатності як регіону, так і країни в цілому. Особливо важлива для нас і безпека наших працівників та відвідувачів, тому ми маємо у постійному доступі відкриті укриття.

Про плани на найближчий рік

Плануємо посилити tenant-mix як міжнародними, так і українськими брендами, а також поглибити діджитал маркетинг із введенням нових форматів, каналів комунікації та залученням ширшої вікової аудиторії. 


До останніх новин До популярних новин Підписатись на TG канал

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку