Фокстрот відкрив новий магазин у Кривому Розі – 127-й у мережі

Фокстрот відкрив новий магазин у Кривому Розі – 127-й у мережі

Сьогодні
  177
Оксана Дудка

Нова локація у ТРЦ Сонячна галерея стала шостим представництвом ритейлера у місті. На відвідувачів чекають 29 брендзон, сучасний клієнтський хаб і впізнаваний етнодизайн у фірмових кольорах мережі.

8 серпня омнікальний техноритейлер Фокстрот презентував новий – 127-й магазин. Він розмістився на першому поверсі ТРЦ Сонячна галерея у Кривому Розі. Простір має загальну площу 1080,8 кв. м, з яких 842 кв. м займає торговий зал.

Однією з ключових переваг нової локації стала розширена брендова експозиція з 29 бренд-зон, де представлені провідні виробники техніки: Apple, Samsung, LG, Hisense, TCL, Xiaomi, Delonghi, Philips, SEB, Razer, Hator та інші.

Магазин працює за оновленим функціональним форматом, орієнтованим на максимальну зручність покупців. Тут облаштовано сучасний «хаб», який об’єднує зону видачі онлайн-замовлень, швидкої оплати та сервісної підтримки. Окрім того, кожен продавець має доступ до внутрішнього застосунку FoxyHub, завдяки якому може оперативно видавати замовлення та надавати додаткову інформацію.

Дизайн інтер’єру витримано у фірмовому стилі Фокстрот з національними етномотивами, інтегрованими у брендову палітру компанії, що вже стали впізнаваним елементом мережі. Також доступний фірмовий мерч з лисичкою Фоксі, маскотом компанії. Частина коштів від його продажу традиційно спрямовується на психоемоційну підтримку дітей, постраждалих від війни.

«Кривий Ріг демонструє високу лояльність до бренду Фокстрот, і відкриття вже 6-ого магазину – це стратегічна відповідь на запит регіону. Для нас важливо забезпечувати якісний клієнтоорієнтований та доступний сервіс, а також надавати можливість зручно купувати офіційну техніку з гарантіями», – прокоментував операційний директор Фокстрот Данило Векленко.

Фокстрот послідовно впроваджує практики безбар’єрного ритейлу, і новий магазин у Кривому Розі не став винятком. Простір зручний для відвідувачів, які пересуваються на кріслах колісних, користуються милицями або тростинами. Клієнтам з порушенням слуху доступне обслуговування жестовою мовою через сервісне рішення.

Святкове відкриття триватиме з 14 по 17 серпня. На покупців чекають:

  • знижки до 60%;
  • кешбек 5% за кожну покупку;
  • шанс виграти до 1000 бонусів у грі на Фоксі-колесі;
  • безкоштовна доставка;
  • додаткова знижка за промокодом FOXOPEN.

Нагадаємо, станом на серпень 2025 року мережа Фокстрот охоплює 127 магазинів у 68 містах України, а також активно розвиває омнікальні канали – інтернет-магазин Foxtrot.ua та мобільний застосунок. Першу половину року компанія завершила з відчутними результатами: 505 млн грн сплачено до бюджету, а корпоративний штаб «Допомога нашим» передав Силам оборони техніки на 5,5 млн грн. З початку повномасштабної війни обсяг такої підтримки сягнув 48,5 млн грн. Омнікальний ритейлер планомірно розширює мережу, зберігаючи фокус на якості сервісу, клієнтоорієнтованості та технологічності.


До останніх новин До популярних новин Підписатись на TG канал

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку