
Сергій Зінкевич, Sunsay NRG: Як бізнес може перетворити власну згенеровану енергію на додатковий дохід


Щотижня з’являються нові креативні рекламні ролики відомих брендів та ритейлерів. У цій добірці ми зібрали ролики від українських торговельних мереж та представників суміжних галузей.
Київстар запустив розважальний відеопроєкт «Місія Київстар». У першій серії проєкту ведучі Аміл Насіров і Василь Байдак разом з інженерами компанії вирушають до базової станції, щоб власноруч допомогти відновити зв’язок. Вони замінюють обладнання, досліджують як працює мережа, і на власному досвіді дізнаються, скільки зусиль потрібно, аби в телефоні з’явилися омріяні “всі палички зв’язку”.
У кожному з п’яти епізодів Василь Байдак та Аміл Насіров допомагають фахівцям Київстар лагодити базові станції, працюють у контакт-центрі тощо. Нові серії виходитимуть щочетверга, починаючи з 7 серпня.
Відомий ведучий Артем Дамницький знявся у новому рекламному ролику Сільпо, де мережа оголосила гречано-багетний конкурс для фанатів гречаного багету. Учасники мають зняти відео з багетом та поділитися ним у сторіз — а найкреативніші отримають гречані призи й ексклюзивну сорочку з багетами.
“Шукаємо одного найбільшого фаната гречаних багетів. Це буде людина, яка зніме фото чи відео про любов до гречаного багета у свій особливий і неповторний спосіб. Хоч ACMP, хоч маніфест, хоч те, що навіть гречка не бачила — на що вистачить вашої креативності!”, — так описали умови конкурсу на сайті мережі.
Переглянути цей допис в Instagram
KFC та відомий співак Monatik здивували новою колаборацією — нове Біт-меню, створене з любов’ю, ритмом та черешнею. Monatik також створив яскраве паковання для бургера та бакету курячих ніжок у своєму фірмовому стилі.
“Створити власний смак, дизайн, особисту ексклюзивну лінійку для KFC? Я ніколи й не думав, що це колись трапиться! Хоча… колись у карті бажань написав, що хочу створювати тільки смачне! Саме так лунає смак! Біт-меню — створене з любов’ю та ритмом… і черешнею. Дякую @kfc.ukraine за довіру і таку приємну співпрацю”, — прокоментував свою участь у проєкті співак.
Переглянути цей допис в Instagram
Нова пошта не втрималася від спокуси обіграти вихід другого сезону серіалу «Венздей» на платформі Netflix. На інстаграм-сторінці компанії читачам пропонують прокоментувати відео так, ніби вони з сімейки Адамсів.
Переглянути цей допис в Instagram
Український райдхейлінг-сервіс Uklon разом з креативною агенцією I am sdea та гуртом Курган & Agregat представили нову кампанію, що стала першою іміджевою кампанією в межах оновленої платформи бренду.
У центрі комунікації опинився музичний ролик, в якому хлопці гурту нагадують, що Uklon — за будь-який рух. Трек до ролику був створений та написаний в агенції, а продакшном кампанії займалася студія No Stars.
У McDonald’s Україна тепер можна працювати з 16 років. В запальному ролику на інстаграм сторінці компанії українське юнацтво заохочують отримати свій перший досвід роботи, першу зарплату, працювати з друзями та поєднувати роботу з навчанням чи канікулами.
Переглянути цей допис в Instagram