Новини логістики та e-commerce: Нова пошта, Алло, Kasta, Епіцентр та інші

Новини логістики та e-commerce: Нова пошта, Алло, Kasta, Епіцентр та інші

Сьогодні
  236
Валерія Байда

Kasta презентувала ребрендинг, нову стратегію розвитку та власний банкінг, Маudau та Нова пошта об’єдналися у програмі лояльності, Епіцентр посилює інклюзивність власної мережі поштоматів, збитки Rozetka через повномасштабне вторгнення сягнули понад 100 млн грн та інші новини сфери електронної торгівлі та доставки.

За І півріччя 2025 року чистий прибуток Нова пошта зменшився на 19,6%

У ІІ кварталі 2025 року Нова пошта збільшила неконсолідований чистий прибуток на 2,6% порівняно із аналогічним періодом 2024 року – до 905,45 млн грн. Згідно зі звітністю компанії на її сайті та в системі розкриття інформації НКЦПФР, виручка у ІІ  кварталі зросла на 22.9% – до 12 млрд 712,14 млн грн, про це пише Interfax Україна.

Загалом за І півріччя цього року чистий прибуток компанії зменшився на 19,6% – до 1,2 млрд грн, тоді як виручка зросла на 22,1% – до 24 млрд 571,27 млн грн.

Зазначається, що валовий прибуток за І півріччя збільшився на 30,8% – до 5 млрд 55,3 млн грн, тоді як операційний – на 45,6%, до 2 млрд 443,82 млн грн.

Менший чистий прибуток пов’язаний з тим, що за січень-червень минулого року Нова пошта отримала 1 млрд 340,82 млн грн інших фінансових доходів, тоді як за такий самий період цього року – 341,15 млн грн, але одночасно збільшила сплату податку на прибуток до 227,01 млн грн з 83,43 млн грн.

Вижити будь-якою ціною: як Нова пошта змінилася за півроку війни

Маркетплейс Алло оновив застосунок

Кількість покупок у зручному мобільному форматі на маркетплейсі Алло щороку зростає і наразі досягає 40% від загальної кількості онлайн-продажів. Щоб клієнтам було максимально зручно та комфортно робити покупки, команда розробників постійно впроваджує корисні зміни у мобільному застосунку Алло. 

Наразі для зручного ознайомлення перероблено картку товару – опис та характеристики тепер розміщено на одному екрані. Також додано можливість переглянути відеоогляд, якщо такий є. Додано фільтр  «Інновау», щоб користувачі легко знаходили доступні товари з інноваційними вау-характеристиками. Додано два нові блоки – схожі та супутні товари, можна ділитися чеком, а також клієнти Алло можуть швидко та без додаткової верифікації забрати своє онлайн-замовлення у точці видачі Алло: потрібно просто згенерувати QR-код у застосунку та показати його продавцю у магазині. Це зручно, адже понад половина користувачів замовляють товари у застосунку, а забирають в магазинах Алло.

Збитки Rozetka через повномасштабне вторгнення перевищили 100 млн грн

Під час повномасштабного вторгнення онлайн-ритейлер Rozetka зазнав 22 прямих влучання, магазини мережі постраждали щонайменше у 14 містах, зокрема в Луцьку, Чернівцях, Одесі, Херсоні, Запоріжжі, Дніпрі, Кривому Розі, Кременчуці, Краматорську, Ізюмі, Чугуєві, Харкові, Києві та Покровську. Серед працівників жертв немає. Найбільших втрат компанія зазнала в Харкові – зруйновано сім магазинів. Один із магазинів у Чугуєві постраждав тричі. У Кременчуці точка згоріла разом із ТЦ Амстор. У Києві пошкоджено три власні магазини, один із яких пережив п’ять влучань, а також три франчайзингові – один довелося релокувати через повне руйнування. Два магазини – у Кременчуці та Києві – відновленню не підлягають. А магазин у Покровську довелося закрити. Торік пошкоджень також зазнали офіс та склад компанії. Приблизні збитки оціюються в понад 100 млн грн. Проте компанія не зупиняється, відновлює зруйновані точки, де це можливо, а також відкриває нові. У повномасштабне вторгення зросла вдвічі кількісно – до 549 магазинів. 

На які товари збільшився попит за три роки повномасштабної війни: аналітика Rozetka

Kasta презентувала ребрендинг, нову стратегію розвитку та власний банкінг

Kasta оголосила про ребрендинг і трансформацію з мультикатегорійного маркетплейсу в екосистему щоденної вигоди. Екосистема реалізована як багатофункціональний застосунок (SuperApp), який об’єднує знайомий користувачам маркетплейс та власний банкінг, створений у співпраці з Банк КредитДніпро та Visa.

Щоб посилити свої позиції, Банк КредитДніпро та маркетплейс Kasta починають довгострокове партнерство, першим кроком якого стало створення інноваційного SuperApp. Це стратегічний крок, який дозволяє синергійно використовувати аудиторію, технології та фінансові інструменти, створюючи нові можливості як для покупців, так і для бізнесу. 

Для постачальника товарів суперзастосунок Kasta — це операційна система для зростання, адже екосистема масштабуватиме бізнес кожного, хто до неї підключається. Паралельно, для клієнта процес вибору і покупки стає ще швидшим, зручнішим та вигіднішим завдяки Visa та Kasta Visa Card. Тож у трикутнику «партнери – клієнти – Kasta» відбувається win-win-win.

Руйнування відділень та логістичних центрів Нова пошта

Через обстріли росією тільки в липні 2025 року Нова пошта зазначала ряд руйнувань. Так, на початку місяця внаслідок комбінованої атаки на Київ було пошкоджено кілька відділень та сортувальне депо Нової пошти.

Відділення №114 – пошкоджене, працює у звичному режимі.

Відділення №226 – пошкоджене, працює лише на видачу. Заїзд авто неможливий. Вантаж перенаправляється у відділення №359.

Відділення №223 – найбільше постраждало. На момент удару було зачинене. Постраждалих немає. Посилки вціліли, їх перенаправлять у відділення №122. На місці працюють поліція та ДСНС.

Також знищено термінал Нова пошта у Слов’янську внаслідок влучання «шахедів».

Епіцентр посилює інклюзивність власної мережі поштоматів

Епіцентр першим в Україні запровадив послугу розміщення замовлень у нижні комірки поштоматів для тих, кому складно чи неможливо дістати посилку з верхніх полиць. Нова функція розроблена насамперед для людей з обмеженнями у мобільності.  Щоб скористатися послугою при оформленні замовлення на сайті достатньо обрати опцію “Потребую нижню комірку”, і система автоматично зарезервує зручне для клієнта місце в поштоматі.

Водночас компанія закликала клієнтів користуватися цією функцією відповідально та лише за потреби. Адже нижні полиці мають залишатися доступними для тих, кому це справді потрібно. 

Поштово-логістична компанія Meest Пошта знижує тарифи

Meest Пошта знижує тарифи до -50% для 23 країн Європейського Союзу. У межах пропозиції оператор покриває вартість митно-брокерських послуг на посилки вартістю до 150 євро – це означає, що для отримувачів за кордоном не передбачено жодних прихованих доплат. Знижені тарифи діятимуть для доставки до Австрії, Бельгії, Болгарії, Хорватії, Чехії, Данії, Естонії, Фінляндії, Франції, Німеччини, Греції, Угорщини, Ірландії, Італії, Латвії, Литви, Нідерландів, Португалії, Румунії, Словаччини, Словенії, Іспанії та Швеції.

Маudau та Нова пошта об’єдналися у програмі лояльності «Доставка бонусів»

Маркетплейс Мaudau став одним із перших партнерів програми лояльності «Доставка бонусів» від Нова пошта, що стартувала у травні 2024 року. Програма дозволяє користувачам накопичувати бонусні бали – «боксики» за відправлення та отримання посилок, а потім обмінювати їх на знижки та подарунки від партнерів.

Механіка програми:

  • 10 боксиків нараховується за відправлення або отримання через відділення;
  • 20 боксиків – за відправлення або отримання через поштомати чи кур’єра;
  • Накопичені боксики можна обміняти на промокоди партнерів, зокрема Мaudau.

На маркетплейсі Алло середній чек мерчантів зріс на третину – до 3000 грн

Національний маркетплейс Алло у І півріччі 2025 року реалізував низку нових проєктів для B2B-партнерів. Зокрема, було збільшено можливості для мерчантів – з’явилася доставка онлайн-замовлень, розширено товарні категорії, також тривають роботи з вдосконалення кабінету партнера.

За цей період маркетплейс продемонстрував зростання: кількість товарів мерчантів, представлених на allo.ua, збільшилася до понад 4,5 млн, а середній чек онлайн-замовлень цих товарів зріс на третину проти аналогічного періоду минулого року і становить 3 000 грн.

В Україні з’являтимуться кастомні поштомати Нова пошта

Тепер у різних регіонах України з’являються кастомні поштомати – з локальними написами, поезією, жартами і знайомими для місцевих фразами. Станом на початок серпня їх вже 200, а до кінця доку планують ще мінімум 1000.


До останніх новин До популярних новин Підписатись на TG канал

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Sunvita Group запустила виробництво вологих серветок у форматі extra mini, що не мають прямих аналогів на ринку України та Європи

Sunvita Group запустила виробництво вологих серветок у форматі extra mini, що не мають прямих аналогів на ринку України та Європи

Особливість нового продукту – extra mini вологих серветок – полягає у компактному кишеньковому форматі, який водночас...
time icon  
  233
Анастасія Шевченко, авторка книги «Бізнес між війною та життям»: Ці історії демонструють силу людського духу та підприємницького таланту в найскладніші для України часи

Анастасія Шевченко, авторка книги «Бізнес між війною та життям»: Ці історії демонструють силу людського духу та підприємницького таланту в найскладніші для України часи

Книга генеральної директорки компанії з управління персоналом Global HR Solutions та регіональної директорки LHH у семи країнах...
time icon  
  214
Усі новини ринку