Маркетплейс Алло оновив застосунок: відеоогляди, Інновау-фільтр та QR-код

Маркетплейс Алло оновив застосунок: відеоогляди, Інновау-фільтр та QR-код

3 дні(в) тому
  337
Оксана Дудка

Кількість покупок у зручному мобільному форматі на маркетплейсі Алло щороку зростає і наразі досягає 40% від загальної кількості онлайн-продажів. Щоб клієнтам було максимально зручно та комфортно робити покупки, команда розробників постійно впроваджує корисні зміни у мобільному застосунку Алло. 

Клієнти пропонують Алло виконує

  • Дивіться відеоогляди. Для зручного ознайомлення перероблено картку товару – опис та характеристики тепер розміщено на одному екрані. Також додано можливість переглянути відеоогляд, якщо такий є.
  • Шукайте інновації. Щоб користувачі легко знаходили доступні товари з інноваційними вау-характеристиками, в кожній категорії додано фільтр «Інновау».
  • Підбирайте на додачу. Додано два нові блоки – схожі та супутні товари. Так користувачі можуть дізнатися про аналогічні за характеристиками та цінами товари маркетплейсу, а також бачитимуть товари, які доповнюють покупку, і зможуть придбати такі комплекти зі знижкою.
  • Не губіть замовлення. Керувати замовленнями стало ще зручніше. Редизайн кошика та його новий функціонал надають клієнтам можливість подовжити термін резервування, якщо не вдається вчасно забрати онлайн-покупку.
  • Діліться покупками. У застосунку зберігаються всі чеки за покупки, а за запитом користувачів додано можливість поділитися чеком.
  • Забирайте замовлення ще швидше. Клієнти Алло можуть швидко та без додаткової верифікації забрати своє онлайн-замовлення у точці видачі Алло: потрібно просто згенерувати QR-код у застосунку та показати його продавцю у магазині. Це зручно, адже понад половина користувачів замовляють товари у застосунку, а забирають в магазинах Алло.

Щоб всі ці функції стали доступними, користувачам слід оновити застосунок Алло.

«Вже майже половина покупок на allo.ua припадає на мобільний застосунок – нашим клієнтам подобається мобільний шопінг. Щоб купувати було ще швидше та простіше, ми продовжуємо оновлювати застосунок. Ми дослухаємося до наших клієнтів і враховуємо їхні рекомендації щодо подальшого вдосконалення, зокрема, наразі ми працюємо над впровадженням темної теми», — зазначає керівник розробки застосунку Алло Юрій Мостовий.

Застосунок Алло з усіма товарами Алло та партнерів доступний клієнтам маркетплейсу з 2016 року. Він має високий рейтинг в App Store та Google Play – 4,8 бали. У застосунку можна дізнатися про акції, знижки та найвигідніші пропозиції, крім того, є можливість отримати спеціальні знижки при купівлі певних товарів. Вибирати та купувати товари із застосунком легко, він значно покращує досвід мобільного шопінгу покупців маркетплейсу Алло.

Довідка. Алло – маркетплейс національного масштабу з інноваційними товарами від електроніки та іграшок до меблів та електромобілів, з доставкою замовлень додому, на пошту або в магазини у понад 100 містах України.


До останніх новин До популярних новин Підписатись на TG канал

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Три супермаркети Сільпо увійшли до переліку найкращих магазинів Європи за дизайном (фотоогляд)

Три супермаркети Сільпо увійшли до переліку найкращих магазинів Європи за дизайном (фотоогляд)

До вибору найкращих супермаркетів Європи за версією конкурсу Europe’s Finest Store 2025 потрапили три дизайнерські супермаркети...
time icon  
  1334
Усі новини ринку