Fozzy Group перезапускає «Власний Рахунок»: тепер це сервіс, що об’єднує різні бренди

Fozzy Group перезапускає «Власний Рахунок»: тепер це сервіс, що об’єднує різні бренди

Сьогодні
  432
Оксана Дудка

Fozzy Group оновлює «Власний Рахунок» — одну з перших програм лояльності в українському ритейлі. Відтепер «Власний Рахунок» — це сервіс щоденних винагород, який об’єднує бренди з різних сфер бізнесу в єдиний простір для накопичення та використання балобонусів.

За покупки у партнерів сервісу покупці отримують спеціальні пропозиції та накопичують балобонуси (1 балобонус = 1 гривня), які можуть витратити на власні бажання у будь-якому з партнерських брендів. 

Також «Власний Рахунок» інтегрується з інтерфейсами партнерів, що дає змогу швидко та зручно входити до особистого кабінету через єдиний акаунт для авторизації.

«Власний Рахунок» — це вже більше, ніж програма лояльності одного бренду. Ми прагнемо забезпечити клієнтам кешбек, що швидко зростає, і створити простір для реалізації їхніх бажань. Наразі сервіс охоплює 11 брендів і ми ведемо перемовини з новими партнерами, щоб охопити якомога більше бізнесів з різних сфер», — коментує керівниця відділу маркетингу «Власний Рахунок» Юлія Ваховська.

Окрім мережі супермаркетів Сільпо, до «Власний Рахунок» вже приєдналися маркетплейс Maudau, зоомагазини E-Zoo, аптеки Біла ромашка, хімчистки Mink, швидка доставка Loko, Банк Власний Рахунок, туристична агенція Сільпо Voyage, спорт-простори Apollo Next, OKKO Fishka, кулінарне медіа Shuba, мережа супермаркетів товарів для дому TА-DА!

Активна аудиторія «Власний Рахунок» налічує понад 3 мільйони споживачів. Протягом 2024 року гості сервісу отримали 590 мільйонів спеціальних пропозицій.

Довідка. «Власний Рахунок» почав свою роботу 2007 року як програма лояльності для постійних клієнтів Сільпо.


До останніх новин До популярних новин Підписатись на TG канал

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку