Maudau відзначає день народження разом із лелеками Пирятинського парку

Maudau відзначає день народження разом із лелеками Пирятинського парку

3 дні(в) тому
  49
Оксана Дудка

До дня народження онлайн-маркету Maudau брендована кампанія охопила YouTube-стрім із гнізда лелек у Пирятинському парку. Ключовий візуальний образ кампанії — лелеки, які приносять не немовлят, а «вау-посилки» з подарунками, знижками й сюрпризами від Maudau. Ця ідея покладена в основу серії комунікацій в онлайні та соціальних мережах.

Одним із каналів стало брендоване гніздо справжніх лелек — відомого на всю Україну Грицька, трансляція з гнізда якого вже третій рік поспіль ведеться на YouTube із Національного природного парку «Пирятинський», що на Полтавщині. Цього року у стрімі з’явився новий персонаж — лелека Грицик, який, імовірно, є наступником Грицька. Гніздо нині населяє його родина: дорослі птахи та цьогорічні пташенята, які вже готуються до великого відльоту в теплі краї.

«Ми вирішили розгорнути креатив із лелеками ширше і одним з елементів стала колаборація з трансляцією, яка давно надихає українців. У серпні — сезон, коли пташенята вже вчаться літати, тож не завжди перебувають у гнізді. Це ми й використали у віжуалі банеру: якщо нас немає в гнізді — значить, ми розносимо подарунки», — коментують в маркетплейсі Maudau.

Кампанія приурочена до дня народження онлайн-маркету й триватиме два тижні. Протягом цього періоду Maudau обіцяє до -60% знижок у каталозі товарів.

У трансляції з гнізда, що доступна на партнерському YouTube каналі, можна й надалі спостерігати за життям птахів. Лелека — один із давніх символів України, а гніздо в селі Леляки стало справжнім медійним феноменом і об’єктом наукових досліджень студентів КНУ ім. Тараса Шевченка.


До останніх новин До популярних новин Підписатись на TG канал

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку