
lifecell підключив 350 базових станцій до оптоволоконної мережі


Міжнародна поштово-логістична компанія Meest China, яка входить до групи Meest, запустила пряму доставку ще з чотирьох популярних платформ — японських Uniqlo та MUJI, китайського JD.com і південнокорейського Naver.
З перелічених маркетплейсів доступна поштова доставка посилок до 20 кг і вартістю до 150 євро. Для бізнес-клієнтів є можливість замовлення комерційних вантажів з Китаю та Кореї.
Чим цікаві згадані онлайн-майданчики.
Uniqlo — популярний серед українців бренд одягу з Японії, відомий лаконічним стилем, високою якістю та інноваційними тканинами. В Україні не представлений фізичними магазинами та онлайн-платформою, тому, зазвичай, речі привозять з Європи, або ж замовляють через баєрів. В асортименті — базові речі для всієї родини: від термобілизни до верхнього одягу. Uniqlo активно впроваджує екологічні практики, використовуючи перероблені матеріали.
JD.com — одна з найбільших e-commerce платформ Китаю з більш ніж 50 категоріями товарів. Завдяки суворим стандартам перевірки постачальників, JD.com гарантує оригінальність і якість продукції.Активно співпрацює з глобальними брендами, серед яких — Apple, Lenovo, Xiaomi, L’Oréal і Nestlé. Завдяки інноваційній інфраструктурі — автоматизованим складам, роботизованій доставці та розумним алгоритмам пошуку — покупки на платформі більш зручні, швидкі та безпечні.
Naver — головна онлайн-платформа Південної Кореї, яка поєднує e-commerce, AI-сервіси та соціальну взаємодію. Покупці отримують персоналізовані рекомендації, можуть дивитися прямі ефіри з оглядами товарів і залишати відео-відгуки. Особливий попит має локальна косметика, електроніка, книжки.
MUJI — інтернет-магазин японського бренду, що втілює філософію простоти, функціональності та свідомого споживання. Назва походить від Mujirushi Ryohin, що означає «товари без бренду» — без яскравих логотипів та агресивного дизайну. В асортименті — одяг, канцелярія, меблі, посуд та продукти харчування. MUJI акцентує увагу на простоті дизайну, якості матеріалів і екологічному підході до виробництва.
Розширення стало відповіддю на зростаючий інтерес українських споживачів до азійських брендів та результатом аналізу клієнтських запитів і рекомендацій локальних команд у Китаї, Японії та Південній Кореї. Додані маркетплейси логічно доповнили вже наявний перелік доступних платформ, з яких можна замовити товари напряму, без звернень до баєрів.
В компанії поділились, що серед перших замовлень зі згаданих сайтів спостерігається попит на певні категорії: як-от домашній текстиль з MUJI, косметика з Naver, аксесуари до техніки з JD.com, базовий одяг з Uniqlo.
Довідка. Meest China працює з 2014 року та є наразі лідером у доставці з Китаю в Україну. Спеціалізація – доставка товарів з Китаю для особистого користування, а також доставка комерційних вантажів для бізнес-клієнтів. Має представництва в Китаї, Японії, Узбекистані, Польщі, Німеччині, ПАР та Україні, та власні склади в Україні, Китаї, Японії та Південній Кореї. Наразі компанія доставляє вантажі з Китаю до десяти країн світу та надає послуги фрахту для доставки по всьому світу.
Компанія має 100% українське коріння та з перших днів вторгнення активно допомагає військовим обладнанням, технікою та всім необхідним.