
Король американських молів: як Девід Саймон побудував імперію торговельних центрів вартістю $52 млрд


Понад мільйон гривень на відновлення руху – саме так завершився благодійний збір для Центру воєнної травми Superhumans, який організувала мережа супермаркетів ЕКО Маркет. Кампанія стартувала 24 червня і мала тривати до початку серпня, але, завдяки активності гостей мережі, цілі вдалося досягти раніше.
“Цей збір став для нас по-справжньому особливим. Ми бачили, як щиро реагують покупці: запитують про центр, купують браслети, залишають решту на касі, дякують. До процесу долучилася вся команда – але саме касири стали серцем цієї ініціативи. Вони не просто пробивали товари – вони говорили з людьми про важливе. І це дало результат”, – розповідає СМО ЕКО Маркет Віталій Старомінський.
Долучитися до збору міг кожен гість мережі – достатньо було лише залишити довільний донат на касі або купити благодійний браслет за 9,99 грн.
“Згідно з нашою аналітикою, відвідувачі дуже щиро реагували на ініціативу – за час збору по всій мережі було куплено понад 7000 благодійних браслетів та зроблено понад 100 000 донатів. А найбільше вражає мапа донатів – перші місця займають Херсонська, Житомирська та Донецька області. Ті самі регіони, які щодня стикаються з обстрілами й втратами. І тим цінніше, що саме звідти – найбільше внесків”, – діляться в ЕКО Маркет.
Найбільший одноразовий донат – 1000 грн залишили у кафе-барі в Києві на проспекті Червоної Калини. По 500 грн і більше донатили у столиці, Вінниці, Миколаєві та в Переяславі.
Лідером серед магазинів став ЕКО Маркет у Білій Церкві – там зібрали понад 81 000 грн. У першій п’ятірці також Бердичів, Вишгород, два магазини в Ірпені та Києві – на Межигірській і Оболонському проспекті.
Серед цікавинок – день тижня, коли надходило найбільше донатів. Виявилося, що саме у вівторок люди жертвують на благодійний збір найактивніше, зазначають у компанії.
В ЕКО Маркет наголошують – зібрані кошти буде витрачено на закупівлю трьох одиниць сучасного реабілітаційного обладнання для Superhumans:
Кампанія проходила під гаслом: “Допоможи відновити рух – підтримай супергероя”. Але ця ініціатива – про більше. Вона продовжує напрям, якого ЕКО Маркет системно дотримується: створення доступних магазинів, підтримка людей з інвалідністю, формування безбар’єрного середовища – не в теорії, а щодня.