
Prostor Джуніор: національна мережа відкрила шлях до першого трудового досвіду для підлітків


У світі, де бренди змагаються за кожну секунду уваги, щирі історії стають найпотужнішою валютою. І саме таку історію створив Novus, ставши партнером культурного проєкту «На фестини до Києва. Смачна історія крізь віки» разом із Музеєм історії міста Києва.
У період турбулентності та емоційного виснаження українці переосмислюють базові речі. Одна з них — їжа, як маркер ідентичності, зв’язку поколінь і памʼяті. У цей момент Novus долучається до ідеї згадати, яким був смак Києва у XII, XIX, XX століттях. І чому він досі живе в нас.
У партнерстві з музеєм та гастрожурналістом Костянтином Грубичем команда Novus продюсувала цикл із п’яти відеорецептів, у яких оживають гастрономічні символи київських епох — від давньоруського киселю до культової перепічки.
Відродження автентичних рецептів: Борщ
Відродження автентичних рецептів: Котлета по-київськи
Відродження автентичних рецептів: Київський торт
Короткі відеоісторії (Кисіль, Борщ, Котлета по-київськи, Київський торт, Перепічка) стали частиною виставки в центрі Києва, інтерактивним і чуттєвим доповненням до музейного простору. І водночас точкою входу бренду Novus у культурний дискурс міста.
Концепція, сценарій і зйомки реалізовані командою Novus у співпраці з режисеркою Олександрою Віннічук. Історичну достовірність забезпечили експерти Музею історії міста Києва, а візуальну атмосферу — кіностудія film ua.
Novus делікатно інтегрувався в сучасну частину виставки як представник сьогодення на «смаковій осі часу». Це про повагу до гастрономічної спадщини міста і готовність бути її продовженням.
«Сьогодні бренди мають бути не гучними, а доречними. Ми в Novus прагнули не просто підтримати культурну ініціативу, а вдихнути в неї нове життя через емоцію, смак, через контент, який має значення. Це про щиру розмову з людьми, про маркетинг, який об’єднує, створює довіру і формує зв’язки. І для нас особливо цінно робити це в Києві, в місті, де ми живемо, працюємо й щодня готуємо для тисяч родин», — ділиться керівниця відділу зовнішніх комунікацій та зв’язків з громадськістю Novus Кристина Івченко.
Цей кейс — приклад того, як стратегічно продумане емоційне позиціонування посилює бренд без прямої реклами. Novus не просто підтримав культуру, він допоміг зробити її близькою, смачною й живою.
Виставка «На фестини до Києва» триває до 20 липня у Музеї історії міста Києва (вул. Богдана Хмельницького, 7). Усі п’ять відео доступні у залі виставки, а також на YouTube-каналах Novus та Музею.