
Магія сновидінь: мережа Сільпо відкрила концептуальний магазин в Одесі (фотоогляд)


Новий торговий об’єкт розмістився у ТЦ Сім’я і став 126-м магазином омніканального ритейлера. В операційному фокусі команди – 16 брендзон, безбар’єрність і клієнтоорієнтований сервіс.
3 липня у мережі Фокстрот відкрився п’ятий магазин в Одесі (вул. Семена Палія, 93 А). Площа локації – 796 кв. м, з яких 634 кв. м – торгова зона.
Просторе приміщення з широкими проходами, облаштований сервісний хаб нового формату і сервіс обслуговування жестовою мовою забезпечують комфортні умови для всіх покупців. У дизайні використано вже впізнавані автентичні елементи вишиванки, стилістично поєднаної з айдентикою бренду.
В асортименті – актуальні категорії техніки та електроніки, чимало з яких представлені на 16 брендзонах від провідних вендорів. Серед них – сучасне обладнання зі смартфонами Samsung, мультипечами Tefal і Philips, кавомашинами Delonghi та Krups, грилями Tefal. У категорії телевізорів візуально виділяються брендзони Samsung і Hisense, а в частині геймінгу – Razer і Logitech.
«Наш п’ятий магазин в Одесі відкрито – і ми щиро вітаємо з цим містян, гостей міста та нашу згуртовану команду. У такі непрості часи кожен новий простір – це не просто крок уперед, це прояв стійкості й віри в майбутнє. Попри щоденні виклики та загрози ми разом продовжуємо створювати сучасні магазини з доступом до офіційної техніки, сервісом без бар’єрів і турботою про кожного клієнта», – прокоментував операційний директор Фокстрот Данил Векленко.
Компанія націлена на подальше масштабування мережі, зберігаючи фокус на якості обслуговування, клієнтоорієнтованості та інноваціях. Нагадаємо, у 2025 році Фокстрот відкрив два нових магазини – в Чабанах і Броварах на Київщині, а також оновив магазин у Львові та Ужгороді. А вже в серпні очікується наступне відкриття – нового магазину у Кривому Розі у ТРЦ Сонячна галерея.
Довідка. Фокстрот – одна з найбільших в Україні омніканальних мереж за кількістю торгових точок і обсягами продажів електроніки та побутової техніки. Налічує 126 магазинів у 68 містах країни, розвиває інтернет-магазин і мобільний застосунок Foxtrot.ua.
Ритейлер системно впроваджує зміни, спрямовані на модернізацію бізнес-процесів, забезпечення доступності і покращення клієнтського досвіду. Значну увагу приділяє навчанню й розвитку персоналу, зміцненню корпоративної культури і реалізації соціальних ініціатив. У 2025 році команда Фокстрот відзначена 2 і 3 місцем на Всеукраїнській премії з клієнтського досвіду UCXE’2025 за «Інноваційний CX-кейс» і «Найкращий CX-кейс у сфері employee experience».