
Ролики тижня: Cher’17, Сільпо, Novus, Uklon, Etnodim


Проект “Norden Bröd від Київхліб: Коли хліб стає культурою” здобув перемогу в номінації “Кампанія року” на конкурсі маркетингових проектів X-RAY 2025.
Сьогодні, коли креативні та інноваційні рішення, а також соціальні ініціативи стають новою основою успішного маркетингу, “Norden Bröd від Київхліб: Коли хліб стає культурою” підіймає планку ще вище. Він наочно демонструє, що сприйняття хліба як звичайної їжі залишилося в минулому.
Norden Bröd від Київхліб позиціонує хліб як щось набагато цінніше й важливіше, ніж буденний продукт. Це справжня культурна пропозиція, що кардинально змінює підхід до споживання, перетворюючи базовий продукт на захопливу кулінарну історію, сповнене пригод і смакових відкриттів на кожній кухні.
Кампанія, яка стартувала наприкінці грудня 2024 року в digital-каналах, BTL та на ООН, була тепло прийнята аудиторією. За п’ять місяців рекламний ролик лінійки охопив 16 млн споживачів, зарахував понад 50 млн переглядів у digital-середовищі (YouTube, Facebook, Instagram). Нову лінійку скандинавських хлібів від Київхліб вже скуштували понад 500 000 українців, а завдяки її популярності серед споживачів, лінійка Norden Brod представлена в усіх торгових мережах та в кожному куточку України.
Ролик, який є центральним елементом комплексної РК, розповідає історію скандинавських хлібів, що ґрунтується на традиціях народів півночі та автентичних рецептурах житніх хлібів, дбайливо переданих з покоління в покоління. Основна ідея комунікації — показати історію створення житнього хліба, як елементу культури, а не продукту масового виробництва та перепозиціонувати бренд Київхліб, як сучасного інноваційного гравця з культурною глибиною.
“З середини 2024 року Alviva Group активно працює над популяризацією світової культури споживання хлібопекарської та кондитерської продукції в Україні, знайомлячи наших споживачів з багатим асортиментом хлібобулочних та солодких виробів з усього світу. Адже саме хліб посідає особливе місце в культурі різних народів і регіонів, водночас об’єднуючи та підкреслюючи їхню унікальність, – зазначив Дмитро Данилович, CMO Alviva Group. – У 2025 році ми продовжимо розвивати цей напрямок, відкриваючи для українців розмаїття світових культур і традицій через неповторні хлібні смаки.”
Ця перемога — визнання зусиль маркетингової команди Alviva Group на всьому шляху реалізації проекту: від зародження ідеї та створення унікального продукту до запуску першої національної рекламної кампанії, яка відкрила абсолютно нову категорію хліба на ринку.
Над створенням рекламного ролика працювали:
Рекламний ролик кампанії:
Більше про проєкт “Norden Bröd від Київхліб: Коли хліб стає культурою”: https://alvivagroup.com/ua/teplij-ukra%d1%97nskij-prijom-dlya-po-skandinavski-strimanih/