Як швидка доставка драйвить покупця: кейси Uklon Delivery

Як швидка доставка драйвить покупця: кейси Uklon Delivery

Сьогодні
  174
Валерія Байда

Під час виступу на RAU Expo 2025 Олександр Павлов, Business Development and Sales Lead Uklon Delivery розповів, що 80% покупців хочуть доставку день в день, а 47% не завершать покупку, якщо компанія не має такої опції, а також поділився успішними кейсами. RAU обрала основні тези з його виступу.

Uklon Delivery має понад 1000 активних партнерів, працює по всій Україні – це 27 міст та їхні сателіти. Середній час доставки – 32 хвилини. Мають 97% позитивних відгуків від отримувачів доставок.

Про швидку доставку

За міжнародними дослідженнями, які релевантні й для України, 80% покупців хочуть доставку день в день, 61% з них хочуть якнайшвидше, 88% готові доплатити за доставку день в день, а 47% не завершать покупку, якщо компанія не запропонує їм доставку в цей же день.

Тож якщо бізнес має швидку доставку, то має зростання конверсії в два рази, на 18% зростання задоволеності покупкою із доставкою день в день та на 13% збільшення кількості повторних покупок. Також 52% покупців придбають у конкурента, якщо у продавця немає доставки день в день, а 82% готові повторити покупку після позитивного досвіду доставки день в день.

Що наразі пропонує Uklon Delivery для бізнесу: 

Uklon Delivery постійно працює над додаванням нових опцій. Найближчим часом з’явиться:

  • Оплата за посиланням, постоплата для покупця при отриманні. До прикладу, клієнт замовив футболку. Товар йому доставили, він приміряв, зрозумів, що все добре, перейшов за посиланням чи QR кодом і оплатив.
  • Оплата отримувачем. Коли отримувач зможе або готівкою, або карткою оплатити доставку.
  • Доставка по слотах. Звісно, доставка по слотах – це не про швидкість. Проте це зручність, тому цю опцію Uklon Delivery теж додав.
  • Вибір типу авто для доставки. Зважаючи, що з Uklon Delivery працює різний бізнес, тому іноді потрібна доставка габаритного товару.

Кейс Print 24

Print 24 – сервіс канцелярії та друку, де основа роздрібного бізнесу – маленькі та середні чеки до 500 грн. Компанія впевнилася, що мати свою автомобільну кур’єрську доставку – не рентабельно. Натомість мають своїх піших кур’єрів, які обслуговують певний район у пішій доступності чи на одній гілці метро. У цілому, мали три години – від прийняття замовлення від клієнта до вручення йому його у руки. До співпраці використовували Uklon Delivery як фізичні особи та здійснювали оплату готівкою.

Проте в компанії Print 24 зрозуміли, що все ж таки попит на швидку доставку зростає, тому потрібно її забезпечити.

Тож у колаборації з Uklon Delivery поставили процес доставки на системні рейки: зробили корпоративний кабінет, з’явилася можливість відстежувати та аналізувати доставки, є особистий менеджер та безготівкові розрахунки.

Як результат – 20% замовлень доставляє Uklon Delivery. Ця співпраця дозволила зробити швидку доставку однією з визначних конкурентних переваг компанії. Завдяки спроможності вчасно задовольнити клієнта, конверсія у виконане замовлення становить майже 100%. А використання сервісу Uklon Delivery є економічно та операційно вигідним рішенням на противагу власній доставці.

Кейс Liki24

Liki24 – сервіс, який допомагає шукати лікарські засоби та забезпечувати їх швидку доставку до клієнтів. Ще у часи пандемії коронавірусу зрозуміли, що є критична потреба у швидкому доступі до ліків та попит на гнучку логістику 24/7. Власна доставка Liki24 не могла покрити пікові навантаження та нічні години.

Тож у партнерстві з Uklon Delivery інтегрували швидку доставку за одну годину, забезпечили 24/7 доступність навіть у пікові періоди, перенесли частину логістики на Uklon Delivery для гнучкого балансування ресурсів та поступове масштабування на всі інші міста присутності.

Завдяки партнерству з Uklon Delivery Liki24 став єдиним маркетплейсом товарів для здоров’я в Україні, який пропонує повний спектр логістичних рішень – від міжнародної доставки до доставки за годину.

Кейс ВМ Parts

ВМ Parts – дистриб’ютор автозапчастин та технічних рідин для легкових та комерційних автомобілів, які працюють в сегменті В2В (СТО, магазини запчастин, e-commerce, корпоративні клієнти тощо).

Компанія має 50 000 кв. м площі складів, 11 філій і 18 представництв в Україні, доставка у понад 800 населених пунктів, власна кур’єрська служба доставки по секторам. Мають свою службу доставки, яка виконує доставку по слотах – кожні три години. Проте, бувають ситуації, коли, скажімо в СТО (який є одним з основних клієнтів) потрібна запчастина на зараз, немає часу чекати три чи більше годин. І Uklon Delivery допомагає обслуговувати саме таких клієнтів – яким потрібно тут та зараз. 

Як результат – за п’ять місяців компанії ВМ Parts вдалося зрости на понад 100%: 

 


До останніх новин До популярних новин Підписатись на TG канал

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку