Олена Плахова залишила Нову пошту після майже шести років роботи на позиції директорки з управління репутацією

Олена Плахова залишила Нову пошту після майже шести років роботи на позиції директорки з управління репутацією

Сьогодні
  508
Дарія Осіїк

27 червня групу компаній Нова пошта залишила директорка з управління репутацією Олена Плахова. Про своє рішення вона повідомила 25 червня на своїй сторінці у Facebook.

«Вчора я завершила свій шлях у Нова пошта. Це був шлях довжиною майже в шість років до великої мети з нереальною кількістю цілей, бажань, планів, складнощів, викликів, обтяжливих зовнішніх ситуацій, зростання, масштабування», — написала вона.

Олена Плахова приєдналася до Нова пошта у 2020 році. Під її керівництвом була трансформована маркетингова функція компанії, що дозволило вибудувати цілісну модель управління репутацією. Вона відповідала за всі комунікації групи: зовнішні, внутрішні, маркетингові, GR-напрямок і корпоративну культуру.

«Сьогодні НП — lovemark. Мій власний так само. Компанія мого серця. Але щоб любити НП — не обов’язково в ній працювати», — зазначає Плахова.

Вона має понад 20 років досвіду у сфері стратегічних комунікацій, кризового менеджменту, управління репутацією та трансформацій корпоративної культури. До приходу в Нова пошта працювала в компаніях Continuum, Corum Group і Starlight Media. Двічі здобувала звання «PR-директор року» за версією X-RAY Marketing Awards (2015 та 2020), а у 2021 році її команда здобула нагороду Effie Awards Ukraine як найкраща маркетингова команда.

Серед ключових проєктів — вихід компанії на міжнародні ринки, масштабні ребрендинги, запуск нових продуктів і побудова системної репутації бізнесу у період війни.

«Я йду із гарним післясмаком якісно зробленої роботи. Я пишаюся собою, своєю командою, командою всієї компанії… Прийшов час йти далі. Але спочатку — саббатикал. Скоро точно буде щось не менш цікаве. І я точно ще створю lovemark», — резюмувала вона.

Наразі не повідомляється, хто очолить напрямок управління репутацією в компанії після її відходу.

Нагадаємо, що у лютому в Нова пошта почалася реформа оптимізації бізнес-процесів, натхненна DOGE Ілона Маска. Водночас компанія отримала нову назву – Nova IDEA. Метою реформи є підвищення операційної ефективності та скорочення витрат, які у 2024 році зросли на чверть і сягнули 12,6 млрд грн — найбільша стаття витрат компанії. Зміни торкнуться близько 7000 офісних працівників, половину з яких буде звільнено або переведено на нові посади — ближче до роботи з посилками. У компанії зазначають, що третина працівників фактично не залучені до основного процесу доставки.

До процесу реформ залучено 75 працівників, відібраних за проактивністю у внутрішніх комунікаціях. Особливу увагу звернули на великі департаменти в головному офісі, зокрема маркетинг і комунікації, який очолювала Плахова, де скорочення сягнули понад 70%.

Попри опір змінам, співвласник компанії Володимир Поперешнюк вважає реформу критично важливою для майбутнього компанії, зокрема для виходу на міжнародні ринки. До 2030 року компанія планує, що половина доходів Нова пошта надходитиме з-за кордону.


До останніх новин До популярних новин Підписатись на TG канал

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Олена Плахова залишила Нову пошту після майже шести років роботи на позиції директорки з управління репутацією

Олена Плахова залишила Нову пошту після майже шести років роботи на позиції директорки з управління репутацією

27 червня групу компаній Нова пошта залишила директорка з управління репутацією Олена Плахова. Про своє рішення вона...
time icon  
  508
Усі новини ринку