Як українці шукають електроніку: мова, вартість та CTR запитів у Google

Як українці шукають електроніку: мова, вартість та CTR запитів у Google

Сьогодні
  156
rau

За результатами дослідження Promodo з українізації трафіку, у 2024 році частка запитів українською у ніші електроніки зросла на третину, досягнувши 21%. І це зростання триває. 

У попередньому дослідженні команда агенції аналізували як комерційні, так і органічні запити. Цього разу сфокусувалася на мові, якою українці шукають електроніку, коли прагнуть купити. Чи варто досі орієнтуватися на ключові слова російською? Чи потрібно додавати англомовні запити?

Спойлер: українці шукають і англійською. Наприклад, вводячи повну назву моделі телефону чи телевізора. Якщо ви хочете, щоб ці люди стали вашими клієнтами, варто збирати англомовні ключі у своєму акаунті та таргетувати на них оголошення.

Пошукові кампанії: динаміка запитів 

Розподіл загальної кількості унікальних запитів за мовою (загалом по всіх категоріях)

У ніші електроніки російська мова досі переважає. Загалом відсоток української зростає, проте поступово і нерівномірно у різних товарних категоріях: у 2024 році майже 25% від загальної кількості запитів були державною мовою. Англійською — майже 30%.

Якщо порівняти CTR, середньозважену вартість кліку та вартість конверсії, то загальні показники для українськомовних та російськомовних ключів майже ідентичні. Однак кількість запитів українською, за даними Promodo, зростає з року в рік.

У певних категоріях оголошення, які показуються за українськомовними запитами, більш клікабельні та мають вищий коефіцієнт конверсії.

PMax-кампанії: динаміка запитів 

Розподіл загальної кількості унікальних запитів за мовою (загалом по всіх категоріях)

У РMах-кампаніях ми бачимо, що оголошення у майже 40% випадків показуються по модельних запитах англійською. І саме вони приносять релевантний трафік і продажі.

Також PMax-кампанії, які показуються за українськомовними пошуковими запитами, більш клікабельні та мають трохи вищий коефіцієнт конверсії. Однак різниця з російськомовними аналогами поки що незначна.

За кількістю запитів українська мова значно поступається, якщо зануритися у товарні категорії. 

Загальні висновки

  • Російськомовні запити все ще домінують, але їхня частка зменшується. Попри значне зростання українськомовної частки запитів, запити російською, на жаль, поки що переважають в ніші електроніки. 
  • Українськомовний трафік якісніший. Збільшення кількості запитів українською мовою вже стале. Щобільше, у певних товарних категоріях оголошення за українськомовними запитами показують вищу клікабельність (CTR) та коефіцієнт конверсії, що свідчить про високу якість трафіку та його комерційний потенціал.
  • Англомовні запити як сталий тренд, особливо в PMax-кампаніях. Варто використовувати повну модельну назву товару англійською. Оскільки PMax не використовує ключові слова напряму, а оптимізується на основі контенту фіду, то що точнішою буде назва товару, тим вище ймовірність, що система «впізнає» запит і покаже оголошення саме по ньому.
Автор — Наталія Раскопа, PR&Marketing Manager в Promodo

До останніх новин До популярних новин Підписатись на TG канал

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку