
44% звернень без людини: як Varus досягає прориву в AI-підтримці клієнтів


20 червня 2025 року в Києві на церемонії нагородження всеукраїнської премії з клієнтського досвіду Ukrainian CX Excellence’2025 відбулось оголошення результатів дослідження компанії 4Service, яка визначила бізнеси, що мають статус Lovemark-компаній в Україні.
Lovemark-компанії були вибрані шляхом великого опитування споживачів, проведеного міжнародним дослідницьким агентством 4Service, що спеціалізується на проектах з оцінки та покращення якості обслуговування клієнтів сервісних компаній. Понад 17 000 респондентів вказали свої улюблені бренди в 14 категоріях. Одразу в двох із них – «Магазин товарів для дому» та «Магазини косметики, парфумерії та товарів для догляду» – перше місце посіла мережа магазинів Eva.
«Lovemark – це не просто бренд, який добре знають. Це – своєрідний синонім довіри, лояльності, емоційного зв’язку. Величезну роль у формуванні взаємовідносин з клієнтом відіграє саме побудова клієнтського досвіду, який виходить за межі звичайного якісного обслуговування. Турбота про кожного клієнта плюс інноваційні сервіси – це те, що допомагає Eva забезпечувати найкращий досвід, який запам’ятовується. Ця відзнака для всієї команди є підтвердженням того, що ми рухаємося в правильному напрямку», – поділилася Ірина Данилова, керівниця напряму з управління клієнтським досвідом мережі Eva.
За результатами опитування 4Service у 2025 році улюбленцями клієнтів стали також Monobank, Сільпо, Comfy, OKKO, Подорожник, Нова пошта, Київстар, Дія, Adidas, Rozetka, Епіцентр та страхова компанія «ТАС».