Eva отримала звання Lovemark за результатами великого опитування споживачів

Eva отримала звання Lovemark за результатами великого опитування споживачів

Сьогодні
  39
rau

20 червня 2025 року в Києві на церемонії нагородження всеукраїнської премії з клієнтського досвіду Ukrainian CX Excellence’2025 відбулось оголошення результатів дослідження компанії 4Service, яка визначила бізнеси, що мають статус Lovemark-компаній в Україні.

Lovemark-компанії були вибрані шляхом великого опитування споживачів, проведеного міжнародним дослідницьким агентством 4Service, що спеціалізується на проектах з оцінки та покращення якості обслуговування клієнтів сервісних компаній. Понад 17 000 респондентів вказали свої улюблені бренди в 14 категоріях. Одразу в двох із них – «Магазин товарів для дому» та «Магазини косметики, парфумерії та товарів для догляду» – перше місце посіла мережа магазинів Eva.

«Lovemark – це не просто бренд, який добре знають. Це – своєрідний синонім довіри, лояльності, емоційного зв’язку. Величезну роль у формуванні взаємовідносин з клієнтом відіграє саме побудова клієнтського досвіду, який виходить за межі звичайного якісного обслуговування. Турбота про кожного клієнта плюс інноваційні сервіси – це те, що допомагає Eva забезпечувати найкращий досвід, який запам’ятовується. Ця відзнака для всієї команди є підтвердженням того, що ми рухаємося в правильному напрямку», – поділилася Ірина Данилова, керівниця напряму з управління клієнтським досвідом мережі Eva.

За результатами опитування 4Service у 2025 році улюбленцями клієнтів стали також Monobank, Сільпо, Comfy, OKKO, Подорожник, Нова пошта, Київстар, Дія, Adidas, Rozetka, Епіцентр та страхова компанія «ТАС».


До останніх новин До популярних новин Підписатись на TG канал

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку