
44% звернень без людини: як Varus досягає прориву в AI-підтримці клієнтів


Всеукраїнська мережа супермаркетів ЕКО Маркет оголосила про старт ініціативи «Своє для своїх», мета якої – залучити малих українських виробників до співпраці з великою роздрібною мережею.
В ЕКО Маркет наголошують – ініціатива спрямована на підтримку крафтових бізнесів, фермерських господарств і сімейних підприємств, які виготовляють локальну продукцію – від сирів і ковбас до сезонних овочів, консервації, соусів та інших товарів. Завдяки цій програмі у невеликих виробників з’являється реальний шанс потрапити на полиці мережі у різних регіонах країни.
На сайті мережі запущена спеціальна сторінка, де всі охочі можуть зареєструвати свій бізнес, залишити контактні дані та опис продукції. Після подання заявки з підприємцем зв’яжеться команда ЕКО Маркет, аби обговорити можливу співпрацю.
«Ініціатива “Своє для своїх” – це новий крок у розвитку партнерської моделі нашої мережі. Малий бізнес заслуговує на рівні можливості з великими виробниками. Ми хочемо, аби якісна локальна продукція отримувала доступ до національної полиці та для цього відкриваємо новий формат співпраці», – зазначає Віталій Старомінський, СМО ЕКО Маркет.
Мережа ЕКО Маркет працює в Україні з 2003 року. За цей час компанія виросла до понад 80 супермаркетів у 10 регіонах і забезпечує роботою понад 2300 співробітників.
Одним із ключових стратегічних напрямів компанії є підтримка українського виробника: станом на 2025 рік понад 80% асортименту в магазинах – продукція національного виробництва. Це позиція, яка не змінюється роками і яку компанія прагне лише посилювати.
«Підтримка українського виробника – не просто маркетингова кампанія, а частина ДНК нашої мережі. Ми впевнені, що економічна незалежність починається з локальної економіки. І зараз ще важливіше створювати умови для розвитку малого бізнесу», – пояснює Віталій Старомінський.
Головна умова – українське походження товару, відповідність стандартам якості й готовність до зростання. В ЕКО Маркет наголошують, що будуть підтримувати локальних виробників на кожному етапі.
Ініціатива «Своє для своїх» спрямована на системну підтримку малого бізнесу – саме тих, хто створює справжній український продукт, але не завжди має ресурс для масштабування.
Цей проєкт є логічним продовженням багаторічної стратегії компанії ЕКО Маркет, яка активно формує асортимент на користь локального виробника та популяризує споживання українського.