Своє для своїх: ЕКО Маркет шукає локальних виробників на свої полиці – реєстрацію відкрито

Своє для своїх: ЕКО Маркет шукає локальних виробників на свої полиці – реєстрацію відкрито

Сьогодні
  216
rau

Всеукраїнська мережа супермаркетів ЕКО Маркет оголосила про старт ініціативи «Своє для своїх», мета якої – залучити малих українських виробників до співпраці з великою роздрібною мережею.

В ЕКО Маркет наголошують – ініціатива спрямована на підтримку крафтових бізнесів, фермерських господарств і сімейних підприємств, які виготовляють локальну продукцію – від сирів і ковбас до сезонних овочів, консервації, соусів та інших товарів. Завдяки цій програмі у невеликих виробників з’являється реальний шанс потрапити на полиці мережі у різних регіонах країни.

На сайті мережі запущена спеціальна сторінка, де всі охочі можуть зареєструвати свій бізнес, залишити контактні дані та опис продукції. Після подання заявки з підприємцем зв’яжеться команда ЕКО Маркет, аби обговорити можливу співпрацю.

«Ініціатива “Своє для своїх” – це новий крок у розвитку партнерської моделі нашої мережі. Малий бізнес заслуговує на рівні можливості з великими виробниками. Ми хочемо, аби якісна локальна продукція отримувала доступ до національної полиці та для цього відкриваємо новий формат співпраці», – зазначає Віталій Старомінський, СМО ЕКО Маркет. 

20 років на ринку з акцентом на національне

Мережа ЕКО Маркет працює в Україні з 2003 року. За цей час компанія виросла до понад 80 супермаркетів у 10 регіонах і забезпечує роботою понад  2300 співробітників.

Одним із ключових стратегічних напрямів компанії є підтримка українського виробника: станом на 2025 рік понад 80% асортименту в магазинах – продукція національного виробництва. Це позиція, яка не змінюється роками і яку компанія прагне лише посилювати.

«Підтримка українського виробника – не просто маркетингова кампанія, а частина ДНК нашої мережі. Ми впевнені, що економічна незалежність починається з локальної економіки. І зараз ще важливіше створювати умови для розвитку малого бізнесу», – пояснює Віталій Старомінський.

Хто може подати заявку

  • фермерські господарства
  • невеликі виробничі підприємства
  • сімейні крафтові бренди
  • локальні виробники харчових продуктів з усіх регіонів України

Головна умова – українське походження товару, відповідність стандартам якості й готовність до зростання. В ЕКО Маркет наголошують, що будуть підтримувати локальних виробників  на кожному етапі.

Як виробнику доєднатися до ініціативи:

  1. Переходьте на спеціальну сторінку сайту ЕКО Маркет
  2. Внизу сторінки заповніть спеціальну форму, в якій треба вказати: інформацію про себе, продукцію, контакти.
  3. Після розгляду анкети менеджери зв’яжуться з потенційними партнерами для подальшого етапу співпраці.

Чому це важливо

Ініціатива «Своє для своїх» спрямована на системну підтримку малого бізнесу – саме тих, хто створює справжній український продукт, але не завжди має ресурс для масштабування.

Цей проєкт є логічним продовженням багаторічної стратегії компанії ЕКО Маркет, яка активно формує асортимент на користь локального виробника та популяризує споживання українського.


До останніх новин До популярних новин Підписатись на TG канал

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку