
У місті Володимір Волинської області відкрився магазин домашніх напівфабрикатів Multi Cook з унікальним Multibar (+фото)


У червні 2025 року мережа Akvarel стала учасником RAU Expo — масштабної виставки, яка щороку збирає найпотужніших гравців українського ритейлу. Цього разу подія стала ще більш особливою. Цьому сприяли не лише велика кількість учасників і масштаб стендів, а і атмосфера — жива, рішуча та натхненна.
«Для нас участь у RAU Expo — це не просто “відмітка” в календарі. Це сміливе “ми – тут і ми змінюємось”. Ми аналізуємо, хто ми є як бренд, як говоримо з клієнтами, як виглядають наші магазини, які сенси закладено в кожен товар на полиці», — зазначили у компанії.
В ході проведення RAU Expo команда Akvarel здобула безцінні знайомства, нові ділові контакти, домовилася про майбутні партнерства та отримала безліч ідей для розвитку. Адже RAU Expo — це не тільки стенди, а й дуже потужний нетворкінг. Команда мала можливість поспілкуватися з:
Це були важливі розмови — про трансформацію, про нову естетику в роздрібній торгівлі, про омніканальність, клієнтський досвід і, звісно, про виклики сьогодення.
Зліва – керівниця інтернет-магазину akvarel.com Анастасія Хілько, справа – комерційна директорка Akvarel Анжеліка Доренська.
RAU Expo стало черговим нагадуванням: Akvarel — не просто мережа магазинів. Це — частина великої екосистеми, яка змінює споживчі звички, створює нові сенси в простому процесі покупки та робить креативність доступною кожному.
Ця подія вкотре надихнула команду рухатися вперед, інвестувати у розвиток, бути відкритими до партнерств і не забувати: у центрі всіх рішень компанії — людина.
«RAU Expo стала для нас не лише професійною подією, а й моментом внутрішнього «перезавантаження». Ми ще раз переконалися: наша сила — в команді, у взаємній підтримці, у сміливості бачити ширше. Ми не просто продаємо — ми змінюємо уявлення про ритейл. Робимо його щирим, натхненним, живим», — підсумували у компанії.