Нова послуга для продавців: Meest Пошта запустила тариф для локальної доставки

Нова послуга для продавців: Meest Пошта запустила тариф для локальної доставки

Сьогодні
  150
Оксана Дудка

Meest Пошта оголосила про запуск нового тарифу «Місцевий» — спеціальної пропозиції для продавців маркетплейсу Prom, що дозволяє значно економити на доставці в межах одного міста.

Тариф «Місцевий» діє в межах одного населеного пункту, а в обласних центрах також охоплює передмістя. Він дає змогу здійснювати локальні доставки швидше та на вигідніших умовах. Ціна доставки за цим тарифом стартує від 30 грн.

«Зниження цін — це відповідь на запит підприємців щодо доступної, швидкої та прозорої логістики. Наша мета — не просто доставляти посилки, а допомагати бізнесам продавати більше. Ми впевнені, що запровадили найвигідніше рішення для локальних замовлень, де швидкість і вартість мають критичне значення для вибору клієнта. І допомагаємо рухатися до підвищення конверсії, особливо в умовах високої конкуренції на маркетплейсах», — коментує прес-служба Meest Пошта.

Крім нового тарифу, Meest Пошта пропонує продавцям Prom низку переваг: широку мережу відділень, що охоплює фірмові та партнерські точки (Rozetka, Епіцентр, Сільпо, ОККО, Lifecell); можливість відправлення габаритних товарів до 120 см з фірмових відділень Meest Пошта і Rozetka; безкоштовне повернення у разі відмови покупця.

Також клієнтам поштово-логістичного оператора доступні готові CRM-інтеграції (Sales Drive, OneBox, KeyCRM) та магазин пакування з безкоштовною доставкою на відділення.

Окрім того, Meest Пошта нещодавно відкрила доступ до функції післяплати на Prom. Вона дозволяє клієнтам оплачувати товар при отриманні, а продавцям — отримувати оплату напряму на рахунок. Комісія за такі розрахунки — 0%.

Довідка. Meest Пошта — український поштово-логістичний оператор, що входить до групи компаній Meest, яка також об’єднує Meest Shopping, Meest Cargo, Meest China, Meest Europe, Meest USA та Meest Canada. Заснована підприємцем Ростиславом Кісілем, компанія вже понад 35 років працює на ринку поштових послуг у сегментах B2C та B2B і доставляє посилки у понад 90 країн світу — Північної та Південної Америки, Європи, Азії та Африки.


До останніх новин До популярних новин Підписатись на TG канал

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Afina Group на RAU Expo 2025 презентувала Sarmix — український бренд, що формує нові стандарти у категорії побутової хімії

Afina Group на RAU Expo 2025 презентувала Sarmix — український бренд, що формує нові стандарти у категорії побутової хімії

У рамках ключової галузевої події — RAU Expo 2025, компанія Afina Group представила учасникам ринку новий власний бренд побутової...
time icon  
  167
Усі новини ринку