Як вийти на європейський ринок – кейс компанії KIMS

Як вийти на європейський ринок – кейс компанії KIMS

Сьогодні
  125
Дарія Осіїк

Директорка з маркетингу KIMS Марина Остапенко під час свого виступу на цьогорічному RAU Expo поділилась досвідом виходу на європейський ринок – як знайти своє позиціювання та свого клієнта на новому ринку та обійти місцевих конкурентів. RAU пропонує головні тези виступу.

KIMS — провідна українська мережа хімчисток із понад 30-річним досвідом, яка налічує більш як 100 торгівельних точок, 8 франчайзингових виробництв у 21 місті України. Ми — перша компанія в нашому сегменті, яка вийшла за межі країни. Наш фокус — преміумсегмент, складний і делікатний текстиль, реставрація взуття, сумок, шкіряних виробів, а також прання білизни.

KIMS використовує екологічні технології Green Earth та Aquatouch, дотримується високих стандартів обслуговування, постійно навчає персонал, володіє унікальними ноу-хау та постачає хімічні засоби й обладнання для професійних хімчисток по всій Україні.

Серед клієнтів компанії — Emily Resort & Spa, Verholy Relax Park, Grand Hotel Lviv. Також у Ризі вже працює повноцінне виробництво та шість точок приймання. Компанія активно співпрацює з корпоративним сектором і HoReCa.

Вихід на європейський ринок: з чого почалося?

Вихід KIMS розпочався з глибокого аналізу ринку Латвії. Основними виявленими ризиками стали: 

  • Обмежена кількість вільних локацій: усі ключові точки у ТЦ зайняті;
  • Стійка лояльність клієнтів до наявних гравців: споживачі роками користуються послугами одного й того ж оператора і звикли до якості послуг, яку вони пропонують;
  • Відсутність попиту на преміум: на ринку — одноманітна пропозиція середнього рівня з низькою якістю та сервісом.

Виявилось, що локальний ринок вже був насичений і можливостей для масштабного зростання існує небагато. Тому була обрана стратегія — не конкурувати, а відрізнятись.

Аналіз моделей: Україна vs. Латвія

На основі результатів аналізу бізнес особливостей місцевого ринку було виділено дві гіпотези: 

  1. Преміум послуги для преміум речей. Ми помітили, що в сегменті люкс у Ризі майже відсутня конкуренція. Наша відповідь — створення локацій із вищим ціновим сегментом, без необхідності масштабування, але з максимальною якістю.
  2. Усі послуги в одному місці. Латвійський ринок роздроблений — прання, взуття, сумки, одяг обслуговуються окремо. Ми ж запропонували повний цикл сервісу в одному просторі, де можна доглядати за всім гардеробом.

 

KIMS — не хімчистка, а простір життя

Аналіз ринку допоміг створити легенду бренду Kims на латвійському ринку. Ми переосмислили категорію. KIMS у Європі — це не пункт приймання речей, а естетичний простір турботи про стиль і життя.

Ми не чистимо плями. Ми продовжуємо життя речам, щоб ви могли насолоджуватися своїм. Це не сервіс — це нова філософія споживання.

Наші салони більше нагадують артгалереї – світлі, стильні, крафтові, відкриті до спілкування, фотографій, натхнення. Простори, які приваблюють дизайнерів, фотографів, туристів і, звісно, клієнтів.

Візуальна ідентичність бренду

Ми сформували нові атрибути бренду – галерейність, крафтовість, артпідхід, сміливість і нестандартність, маркетинг “out of the box”.  Завдяки цьому ми виглядаємо як люксовий бренд із багаторічною історією, навіть для нових аудиторій. У соцмережах ми демонструємо не лише результат, а сам процес — руки майстрів, деталізовану роботу, турботу.

Результати першого року роботи в Латвії:

  • 4101 новий клієнт;
  • 3120 органічних підписників в Instagram (більшість — клієнти);
  • 63 305 оброблених одиниць одягу та взуття;
  • Контракти з ключовими операторами HoReCa.

KIMS — це не просто сервіс, а естетика повсякденного життя.

Висновки та плани на майбутнє

Наш досвід у Латвії показав, що Європа потребує нового підходу до хімчистки. Наразі ми адаптуємо франчайзингову модель під нові ринки. Отримавши практичний досвід роботи за європейською бізнес-моделлю, ми усвідомили необхідність перегляду підходів до франчайзингової системи в Україні. Ми оновили вже фінансові моделі прибутковості та визначили нову стратегічну траєкторію розвитку на європейському ринку.

Наступний крок — вихід у п’ять країн Європи. Ми маємо намір представити нашу концепцію по всьому світі.
Ми хочемо представити наш простір тотальної турботи у світі.


До останніх новин До популярних новин Підписатись на TG канал

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Afina Group на RAU Expo 2025 презентувала Sarmix — український бренд, що формує нові стандарти у категорії побутової хімії

Afina Group на RAU Expo 2025 презентувала Sarmix — український бренд, що формує нові стандарти у категорії побутової хімії

У рамках ключової галузевої події — RAU Expo 2025, компанія Afina Group представила учасникам ринку новий власний бренд побутової...
time icon  
  159
Усі новини ринку