Сергій Федоровічев, Auchan Україна: Як мережа створює мультиформатність

Сергій Федоровічев, Auchan Україна: Як мережа створює мультиформатність

Сьогодні
  177
Валерія Байда

Під час RAU Expo 2025 виступив Сергій Федоровічев, операційний директор Auchan Україна, виступив з презентацією «Французький рецепт мультиформатності від Auchan Україна». RAU публікує основні тези виступу.

Про шлях Auchan Україна до мультиформатності

Auchan Україна сьогодні – це мультиформатність, сталий розвиток, понад 20 000 ВТМ та товари, які імпортується з Франції.

  • Історія Auchan Україна почалася в 2008 році. Тоді в столиці на Почайній відкрився перший гіпермаркет. Формат одразу «зайшов» клієнтам – було приблизно 25 000 чеків щодня.
  • В 2009 році ми купили мережу Okey, у 2013 році придбали частину української Metro Group – Real, а в 2016-му – купили мережу Караван.
  • В 2017-му запустили e-commerce та додаток, а в 2018-му – перші супермаркети після ребрендинку Караван та запустили партнерські доставки. Ми спеціалісти в гіпермаркетах, тож супермаркети – це був виклик, адже в них не можна поставити полети з товарами, потрібно адаптувати асортимент, змінювати логістику тощо.
  • 2019 рік – запуск програми лояльності. Звісно, почали пізніше, ніж колеги по ринку, проте зараз задоволені її результатами.
  • 2020 рік – відкривається Auchan Drive.
  • Далі був запуск магазинів невеликого формату до 2000 SKU – Auchan Pick Up Point.
  • 2023 рік – починає працювати власна доставка ДОДОму.
  • 2024 рік – відкриття першого Auchan Outlet.

Наразі мережа має чотири формати – гіпермаркети, супермаркети, магазини Pick Up Point, Outlet, а також e-commerce.

Ми проводимо чимало власних досліджень та через партнерів, тож точно знаємо, що хоче клієнт сьогодні. Звідси і різноманітність форматів.

Про Pick Up Point Auchan

Перший Pick Up Point Auchan відкрили в столиці на Почайній. Це була вдала локація – шлях клієнта з метро додому. У моделі написали, що має бути приблизно 300 чеків на день, 2,5 артикула на клієнта. Коли відкрилися, то було 500 чеків. Ми зрозуміли, що модель працює. Проте не врахували, що через 1,5 місяця почнеться пандемія коронавірусу та люди здебільшого перейдуть на віддалений формат роботи. Нам знадобився місяць, щоб зрозуміти, де шукати клієнтів. А вони були – вдома. Тож друга точка Pick Up Point Auchan відкрилася в ЖК Комфорт Таун.

Таким чином ми отримали два формати – street (магазини маленького формату біля метро) та residence (в житлових кварталах).

Магазини Pick Up Point Auchan представлені трьома розмірами: приблизно 1300 SKU, 1700 SKU та до 2000 SKU. Обов’язкова умова – наявність ВТМ. Карта лояльності – єдина для мережі та може використовуватися в будь-якому форматі.

Також в Pick Up Point Auchan є видача замовлень.

Про супермаркети Auchan

В мережі Auchan Україна три супермаркети до 1000 кв. м, асортимент представлений 6500 SKU.

Усі формати мережі – зона життя – біля дому, на вокзалі тощо.

Про гіпермаркети

Впроваджуємо Smart-downsizing. На некомерційних площах робимо власні заводи, наразі їх три та є своя пивоварня. 

Централізоване виробництво – це запорука єдиної якості для всіх магазинів мережі.

Про Auchan Outle

Auchan Outlet – це розпродаж надлишків зі знижками від 40% до 70%. На 700 кв. м розміщений асортимент в таких пропорціях: 50% – одяг та текстиль, 35% – товари для дому, 15% – побутова техніка.

З цікавого: у гіпермаркеті теж є товари зі знижками, але психологія клієнта працює так, що саме в аутлеті швидше все купується.

Гіпермаркет допомагає іншим форматам. Коли ми маємо сезонні колекції, до прикладу, на Новий рік, то саме гіпермаркет стає логістичним центром: отримує великі партії та ділиться з іншими форматами.


До останніх новин До популярних новин Підписатись на TG канал

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку