
Алло починає продаж електромобілів Xiaomi та відкриває передзамовлення


Під час RAU Expo 2025 виступив Сергій Федоровічев, операційний директор Auchan Україна, виступив з презентацією «Французький рецепт мультиформатності від Auchan Україна». RAU публікує основні тези виступу.
Auchan Україна сьогодні – це мультиформатність, сталий розвиток, понад 20 000 ВТМ та товари, які імпортується з Франції.
Наразі мережа має чотири формати – гіпермаркети, супермаркети, магазини Pick Up Point, Outlet, а також e-commerce.
Ми проводимо чимало власних досліджень та через партнерів, тож точно знаємо, що хоче клієнт сьогодні. Звідси і різноманітність форматів.
Перший Pick Up Point Auchan відкрили в столиці на Почайній. Це була вдала локація – шлях клієнта з метро додому. У моделі написали, що має бути приблизно 300 чеків на день, 2,5 артикула на клієнта. Коли відкрилися, то було 500 чеків. Ми зрозуміли, що модель працює. Проте не врахували, що через 1,5 місяця почнеться пандемія коронавірусу та люди здебільшого перейдуть на віддалений формат роботи. Нам знадобився місяць, щоб зрозуміти, де шукати клієнтів. А вони були – вдома. Тож друга точка Pick Up Point Auchan відкрилася в ЖК Комфорт Таун.
Таким чином ми отримали два формати – street (магазини маленького формату біля метро) та residence (в житлових кварталах).
Магазини Pick Up Point Auchan представлені трьома розмірами: приблизно 1300 SKU, 1700 SKU та до 2000 SKU. Обов’язкова умова – наявність ВТМ. Карта лояльності – єдина для мережі та може використовуватися в будь-якому форматі.
Також в Pick Up Point Auchan є видача замовлень.
В мережі Auchan Україна три супермаркети до 1000 кв. м, асортимент представлений 6500 SKU.
Усі формати мережі – зона життя – біля дому, на вокзалі тощо.
Впроваджуємо Smart-downsizing. На некомерційних площах робимо власні заводи, наразі їх три та є своя пивоварня.
Централізоване виробництво – це запорука єдиної якості для всіх магазинів мережі.
Auchan Outlet – це розпродаж надлишків зі знижками від 40% до 70%. На 700 кв. м розміщений асортимент в таких пропорціях: 50% – одяг та текстиль, 35% – товари для дому, 15% – побутова техніка.
З цікавого: у гіпермаркеті теж є товари зі знижками, але психологія клієнта працює так, що саме в аутлеті швидше все купується.
Гіпермаркет допомагає іншим форматам. Коли ми маємо сезонні колекції, до прикладу, на Новий рік, то саме гіпермаркет стає логістичним центром: отримує великі партії та ділиться з іншими форматами.