Maudau запустив Wow Club — програму лояльності з вау-ефектом

Maudau запустив Wow Club — програму лояльності з вау-ефектом

1 день тому
  317
Оксана Дудка

Маркетплейс повсякденних штук Maudau вперше запускає програму лояльності Wow Club. Це справжній клуб для тих, хто хоче більше «Вау!», більше вигоди, більше привілеїв, більше Maudau.

Як це працює

Щоб потрапити до клубу, достатньо зробити дві покупки на 2000 грн або закупитись на 5000+ грн протягом місяця. Після цього ви автоматично стаєте учасником. Далі починається найцікавіше: щомісяця можна самостійно обирати категорії з підвищеним кешбеком, отримувати безплатну доставку і ловити спеціальні пропозиції тільки для учасників клубу.

Перед запуском команда провела масштабну підготовку: аналіз існуючих рішень на ринку, глибинні інтерв’ю з гостями, тестування механік. Особливу увагу приділили тому, щоб умови участі були не тільки вигідними, але й природними — такими, які легко інтегруються в звичний шопінг. У результаті з’явилась програма, яка не нав’язує вигоди, а органічно їх підказує.

“Ми створюємо сервіс, що справді радує, формує звичку повертатись і дозволяє краще розуміти потреби гостя. Прагнемо, щоб рутинні комплексні покупки гостей ставали ще вигіднішими завдяки Maudau Wow Club. Адже щасливий гість — це не тільки приємно, але й стратегічно важливо для зростання Maudau та підвищення лояльності до бренду в цілому”, — коментують у Maudau.

Wow Club — це новий рівень взаємодії з Maudau. Покупець сам обирає, які категорії зробити “улюбленими” цього місяця і отримує більше кешбеку саме на ті товари, які потрібні. Програма адаптивна, персоналізована і надихає спробувати нове.

Перші результати

Спочатку це був обережний тест, але клієнти так активно відреагували на нові можливості та почали масово цікавитися програмою, що компанія прийняла рішення швидко розгорнути Wow Club на 100% бази.

У програмі вже понад 22 000 учасників, і їхня кількість стабільно зростає. Вони купують частіше, відкривають нові категорії, активніше використовують кешбек. А головне — повертаються.

Найчастіше обирають бакалію, напої, міцний алкоголь, догляд за тілом, дитячі товари та посуд. Із запуском Wow Club Maudau почав активніше знайомити користувачів з новими категоріями і ці зміни вже помітні в даних:

  • Частота покупок зросла у 2+ рази
  • Середня кількість категорій в кошику зросла на 13%
  • Середня кількість унікальних продуктів в замовленні учасників на 7,9% вища, ніж у не учасників
  • Середній чек замовлення учасника Wow Club у травні зріс на 3,6%, порівняно з квітнем. Тоді як у не учасників цей показник знизився на 4%.

Що далі

Maudau продовжує розвивати програму: вже додали підказки в кошику, бейджі на товари з підвищеним кешбеком, розширили умови вступу (тепер враховуються і товари від мерчантів). Попереду ще більше персоналізованих оферів, гнучких умов і пропозицій.

Maudau Wow Club став не просто бонусною системою, а частиною стратегії компанії та зручною опцією для гостей. Бо всі хочуть отримати більше «Вау!».


До останніх новин До популярних новин Підписатись на TG канал

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку