Літні майданчики приносять закладам до 30% від місячної виручки: дослідження Poster

Літні майданчики приносять закладам до 30% від місячної виручки: дослідження Poster

1 день тому
  189
Оксана Дудка

Холодний травень цього року завадив гарним результатам майданчиків: їх доля у місячній виручці впала з 25% у травні 2024 року до 18% у травні 2025 року. У середньому літні майданчики забезпечують закладам 21% щомісячного доходу.

Найуспішнішим місяцем для майданчиків є серпень — у цей період їх внесок може сягати до 30% від загальної виручки. Про це йдеться в дослідженні української компанії з автоматизації закладів Poster.

Важливим фактором залишається погода: зливи та холод суттєво зменшують показники. Так, холодний травень цього року завадив гарним результатам майданчиків: їх доля у місячній виручці впала з 25% у травні 2024 року до 18% у травні 2025 року.

 У червні 2024 року виручка з літніх майданчиків помітно знизилася — вона склала лише 15% від усієї місячної виручки. Можливою причиною стали посилені мобілізаційні заходи та перевірки. Для порівняння: у червні 2023 року цей показник був вищим — 20%.

У 2024 році люди витрачали найбільше грошей на літніх терасах у серпні — у середньому 681 гривню за візит. У 2025 році середній чек помітно виріс, головна причина — зростання цін.

Найбільша кількість літніх майданчиків в Україні працює у липні та серпні, найменша – у квітні.

«Квітень зазвичай найтихіший місяць для літніх майданчиків – у багатьох регіонах їх ще не дозволяють відкривати. Хоча в Києві та Львові заклади вже можуть працювати, кафе та ресторани в інших регіонах змушені чекати до травня», – пояснює CEO та співзасновник Poster Родіон Єрошек.

«Це болюче питання для рестораторів. Коли на вулиці вже тепло, а люди хочуть сидіти на терасах – чому не дати їм таку можливість? Для малого і середнього бізнесу ще один місяць роботи навесні — це можливість активніше стартувати сезон», — додає він.

Як рахували

Вибірка дослідження – 1500 українських закладів всіх типів бізнесу, які пробивали замовлення на літні зали в Poster. Досліджуваний період – квітень-жовтень 2024 року та квітень-травень 2025 року.

Довідка. Poster — це екосистема хмарних рішень для кафе та ресторанів. Компанія допомагає закладам ефективно керувати бізнесом: від прийому замовлень і контролю складу до аналітики продажів та фінансових звітів. Poster працює на ринках понад 100 країн і обслуговує 25 000 закладів по всьому світу, серед них – 19 000 в Україні.


До останніх новин До популярних новин Підписатись на TG канал

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку