
Як українці святкували перші дні літа: Добірка найкращих мемів про операцію Павутина та черговий підрив кримського мосту


Фільм «Ліло і Стіч» збирає в Україні повні зали, паралельно популяризуючи його персонажів і все, що пов’язано з ними. За даними національного маркетплейсу Алло, лише впродовж останнього місяця попит на товари зі Стічем стрімко зріс: у травні клієнти купили таких у 6 разів більше проти квітня 2025 року. А порівняно із минулим роком попит на такі товари від мерчантів та продавця Алло зріс у 7 разів.
Прибулець Стіч доволі популярний, попит на іграшки з ним спостерігався ще задовго до травневої прем’єри фільму «Ліло і Стіч», який продовжує стратегію щодо римейків відомих мультфільмів. Кількість товарів із зображенням анімаційних героїв на маркетплейсі Алло зросла втричі за рік.
На маркетплейсі можна придбати різноманітні іграшки, дитячі конструктори, фігурки та настільні ігри, а також кухлі з улюбленими героями – Стічем та Ліло. Всі замовлення, зроблені на сайті чи у застосунку, можна забрати в магазинах Алло чи на пошті, або ж замовити доставку додому.
Найпопулярнішим товаром став конструктор LEGO® Disney Classic Стіч, його клієнти швидко розкупили. Наразі в Алло очікують на нову партію цього конструктора.
Також популярними у покупців є:
Прибулець Стіч та його пригоди на Гаваях з сиротою Ліло були створені студією Disney. Повнометражний мультфільм вийшов влітку 2002 року, вже за рік студія зняла анімаційний серіал, а у 2006 році випустила другий мультфільм про пригоди Стіча. Українська прем’єра повнометражного фільму «Ліло і Стіч» відбулася 22 травня цього року.
Довідка. Алло – маркетплейс національного масштабу з інноваційними товарами від електроніки та інструментів до іграшок та меблів, з доставкою замовлень додому, на пошту або в магазини у понад 100 містах України.