Ми за рівність і за людей: як Comfy підтримує Місяць гордості та чому це важливо

Ми за рівність і за людей: як Comfy підтримує Місяць гордості та чому це важливо

05.06.2025 02:15
  212
rau

Протягом червня у світі проходить Pride Month – місяць підтримки Прайду присвяченого рівності та правам представників ЛГБТIK+ спільноти. Компанія Comfy вже третій рік поспіль висловлює свою позицію та підтримку кожному у праві бути собою. 

У часи, коли Україна бореться за власну свободу, активно рухається в бік європейських цінностей та переживає глибокі трансформації, важливо демонструвати, що гідність, рівність і повага до прав людини — це не тільки гасла, а реальні принципи, на яких будується сучасне суспільство.

Позиція Comfy в тому, щоб не просто підтримати конкретну соціальну групу, а громадянські свободи загалом – це і про людей з інвалідністю, і про право на безбар’єрний простір. Адже український бізнес має унікальну можливість – не лише підтримати ЛГБТІК+ людей, а й стати частиною процесу оновлення України як вільної, відкритої та сильної держави.

Зараз, змінивши кольори лого, компанія висловлює підтримку ЛГБТІК+ спільноті в її боротьбі за такі ж права, як і в кожного громадянина України. Підтримуючи їх у цьому, Comfy показує світу, що Україна вже робить важливі кроки до рівності в суспільстві. Девіз Comfy People – #будьсобою адже права людини – єдині для всіх, незалежно від сексуальної орієнтації, раси, гендеру чи інших ознак. 

«Бути собою, відчувати повагу та свободу, жити з гідністю – це не привілеї, це базові права, які мусять бути в кожного. Для Comfy, як лідера ринку,  важливо об’єднувати та надихати власним прикладом бізнеси, що мають схожі цінності. Бути пліч-о-пліч з кращими свідомими компаніями України та  разом з усім світом. Підтримка Місяця гордості – це свідчення дорослішання і зрілості нашого суспільства і ми сподіваємося, що з кожним роком до ініціативи буде приєднуватися ще більше компаній. Ми підтримуємо ЛГБТК+ спільноту, бо віримо: бізнес має силу змінювати культуру. І ми хочемо бути серед тих, хто створює середовище, де кожному комфортно — незалежно від орієнтації чи гендерної ідентичності. Це не лише про зміну логотипів і публікації з кольорами веселки. Це меседж, що всі українці прекрасні у своїй різноманітності», – зазначила директорка з маркетингу Comfy Тетяна Василенко.

Цього року UkraineРride створили медіакампанію, де 100 брендів підтримають ЛГБТІК+ спільноту. United in diversity – це про те, що бренди в загальній цінності права безпеки підтримують одне одного в незалежності від поглядів та упереджень.

“Ми хочемо показати міжнародній арені, що є бізнеси України, які не соромляться щирості в праві безпечної любові і підтримують бажання ЛГБТІК+ громадян мати в Україні законні права та свободи. Зараз для України підтримка ЛГБТІК+ спільноти є зеленим прапорцем демократії для закордонних партнерів. Виходячи з висвітлення підтримки спільноти ми можемо говорити, що громадяни України дійсно толерантні і не бояться про це говорити назовні через різні прояви та PR інструменти. Зараз ми всі маємо одну велику мету – пришвидшити перемогу, тому працюємо над упередженнями інших бізнесів для підтримки демократії назовні разом з UkraineРride.  Також, наголошуємо на праві в безпеці, бо законопроєкт 5488 зараз страждає від російського ІПСО і це великий крок назад у відображенні прав людини станом на 2025 рік. Крок назад в сприйнятті суспільства дійсної мети законопроєкту і відкату в його прийнятті комітетами ВРУ”, – розповів Антон Ганічев, креативний директор UkraineРride.

Нагадаємо, 1 червня у всьому світі стартував Місяць гордості. У цей період 55 років тому поліція рейдом вторглася у простір ЛГБТ-бару в одному з районів Нью-Йорка і почала витягувати всіх присутніх на вулицю для незаконного арешту. Спільнота почала чинити опір, який і дав початок руху публічного відстоювання своїх прав.

Мережа магазинів Comfy була однією з перших українських компаній, які підтримали Pride Month ще у 2023 році. Компанія оновила зображення облікового запису в соцмережах, додавши до логотипа кольори ЛГБТК+ прапора. Публікацію в одному лише Twitter переглянули близько 800 000 користувачів.


До останніх новин До популярних новин Підписатись на TG канал

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Три супермаркети Сільпо увійшли до переліку найкращих магазинів Європи за дизайном (фотоогляд)

Три супермаркети Сільпо увійшли до переліку найкращих магазинів Європи за дизайном (фотоогляд)

До вибору найкращих супермаркетів Європи за версією конкурсу Europe’s Finest Store 2025 потрапили три дизайнерські супермаркети...
time icon  
  256
Усі новини ринку