День сміху: 12 кращих жартів рітейлерів на 1 квітня 2017 року

День сміху: 12 кращих жартів рітейлерів на 1 квітня 2017 року

08.04.2017 09:00
  850
Микола Маранчак

Як розважали підписників офіційних сторінок Сільпо, ЦУМ Київ, MOYO, Isei, METRO, Алло, Comfy, PROSTOR та інші торговельні мережі. кращі жарти рітейлерів
Тиждень тому rau.ua згадувала найяскравіші приклади першоквітневих жартів та розіграшів від світових рітейлерів і брендів. Тепер можна ознайомитися з тим, як гуморили українські рітейлери в день сміху 1 квітня 2017 року. Кращі жарти рітейлерів — в огляді rau.ua.

Мережа магазинів MOYO представила 1 квітня “вбивцю вбивць флагманів”, новий китайський бренд XEIZU. Як сказано в адаптованій озвучці з китайської в ролику, “ціна смішна, характеристики – бімба”. Вартість нової технології – 1499 грн. Не пропозиція, а мрія!

Сільпо в гумористичній формі заявили про захоплення мережі штучним інтелектом і оголосили про запуск проекту KISSA, про що rau.ua писала докладніше в недавньому матеріалі.

ЦУМ раптом заявили, що в суботу, 1 квітня 2017 року, робота універмагу може бути “трошки паралізована” з-за мітингу на даху універмагу. За заявою представника профспілки, мітинг став закономірним завершенням чотиримісячної роботи без вихідних і відпусток. «Так більше тривати не може! Ми постійно стоїмо на місці і не розвиваємося! Над нами просто знущаються – то одягають, то роздягають, а найголовніше – нас постійно розглядають як під мікроскопом і не дають можливості розслабитися! Цьому потрібно покласти край, – заявив організатор протесту, голова всеукраїнської профспілки пластикових манекенів – Ми офіційно заявляємо, що манекени вважають нікчемною справою стояти і працювати, коли всі навколо відпочивають. Нехай інші постоять!» В рамках протестів страйкуючі влаштувалися на даху ЦУМу і влаштували собі вечірку з шампанським.

В Алло теж роботизація – оголосили про використання роботів-консультантів в магазинах. Як вказали в мережі, підсумки випробувань показали 102% результат і вже до літа 2017 року до виконання обов’язків приступлять 230 “співробітників” з Ai. Але в жарті виявилася тільки частка жарту – 1 квітня в ТРЦ Lavina Mall і справді був такий робот-консультант, тому не виключено, що експеримент з розіграшем зовсім скоро перетворять у реальний проект. кращі жарти рітейлерів

А Comfy 1 квітня підклав всім свиню. кращі жарти рітейлерів

METRO заявили про продаж сірників з 100%-ї деревини, які запалять весняний настрій і зігріють своїм теплом. Тільки 199,99 грн за пачку — 3,33 грн за сірник. Ціна — вогонь!

PROSTOR знайшли найкумедніший товар з асортименту і з серйозним виглядом заявили, що “зовсім необов’язково підкладати кнопки на стільці, або мазати тверде мило прозорим лаком, достатньо подарувати набір для  співу у душі зі спеціальною мочалкою-мікрофоном”.

Море пива раптово оголосили, що відмовляються від звичного пивного асортименту, замість якого тепер на розлив буде ром Bacardi, віскі Ballantine’s, а також напої під брендами Jameson, Martini, Dom Pérignon, Chivas Regal, Hennessy, Guinness і Jack daniel’s. «Ми на деякий час запустимо нову асортиментну матрицю в тестовому режимі, тому що до кінця не впевнені, що наш експеримент споживач сприйме позитивно. Можна припустити, що для деяких любителів таких сортів, як «Жигулівське», «Козацьке» і «Микулин 900», різкий перехід на продукцію маловідомих брендів буде складним і навіть, не побоїмося цього слова, болючим. Тому рекомендуємо для початку змішувати невеликі дози нових напоїв з уже звичними і поступово змінювати пропорцію», – прокоментували ситуацію в прес-службі компанії. кращі жарти рітейлерів

Представники комерційного департаменту також додали, що ціна нових напоїв в найближчому майбутньому хоч і може коливатися, в цілому буде триматися на рівні «Баварського Живого». Не виключено, що 1 квітня хтось таки не зрозумів і прийшов в магазин за Jack Daniel’s за ціною «Жигулівського».

В мережі зоомаркетів MasterZoo вирішили пропустити день сміху, адже перша субота квітня – День акваріумістики. Рибки до привітання на додачу.

У мережі магазинів краси Isei вирішили теж святкувати по своєму. Як виявилося, 1 квітня – Міжнародний день боїв на подушках. У мережі закликали “битися до перемоги”.

Фірмовий лис Фоктрот не став виділятися з натовпу і віджартувався як і мільйони українців в цей день на рахунок білої спини.

LeBoutique точно щось знає і вирішив заявити про це 1 квітня. Фрістайла, вака-мака-фон.


Читайте також:

https://rau.ua/experience/shutki-ritejlerov-1-aprelya/


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку