
Як українці святкували перші дні літа: Добірка найкращих мемів про операцію Павутина та черговий підрив кримського мосту


Все більше українців обирають продуману стратегію закупок: сформувати повний кошик онлайн, одразу на тиждень або й більше, отримати доставку — і бути впевненими, що вдома є все необхідне. У Varus.ua проаналізували, у що їх клієнти “інвестують” найчастіше.
Великі чеки — це не про марнотратство. Це про усвідомленість. Клієнти Varus.ua, які регулярно купують «на повну», зазвичай точно знають, що їм потрібно. Це родини, які планують меню на кілька днів наперед. Їх об’єднує стратегічний підхід до покупок і довіра до сервісу Varus.ua, який дозволяє це реалізувати в один клік.
Ця категорія стабільно присутня в замовленнях із високим чеком. Люди обирають великі упаковки — ящики, мультипаки, пляшки по п’ять літрів. Часто такі покупки оформлюють на тиждень або два наперед, а ще ліпше — оформлюють підписку.
Ця категорія — про свідомий вибір до подій. Це не спонтанна витрата, а частина планування: якісний алкоголь обирають заздалегідь, часто — під акцію, іноді — зі знижкою за карткою лояльності.
Серед категорій з високим середнім чеком ковбасні вироби — стабільний фаворит. Люди купують переважно перевірені, улюблені бренди, нерідко — з преміального або фермерського сегменту.
Одні із найчастіших товарів у великих кошиках, адже вигідніше й зручніше купувати одразу велике паковання, ніж щоразу бігти до магазину. Крім того, у Varus.ua можна оформити підписку — і корм надходитиме автоматично, щомісяця або частіше.
Крупи, макарони, консерви, олія, цукор — це те, що завжди має бути вдома і не псується швидко, тому багато користувачів одразу закуповують «на місяць». Нерідко ці товари доступні у форматі великого фасування, з акційними умовами чи можливістю застосувати пропозиції зі знижками.
Оформлення замовлення на Varus.ua триває лічені хвилини, а доставка може бути вже того самого дня. Обираєте зручний часовий слот — й отримуєте замовлення прямо до дверей.
На платформі Varus.ua завжди можна знайти акційні пропозиції — часто саме на товари з категорій «великого чека» — вода, бакалія, ковбаси, корми. Також можна оформити підписку: обираєте потрібну частоту, і улюблені продукти надходять автоматично, без потреби кожного разу формувати новий кошик.
Часто купуєте одне й те саме — у Varus.ua це передбачено. Ви можете просто повторити попереднє замовлення за кілька кліків. Або ж можна створити шаблон — наприклад, «тижневий кошик» або «закупка на місяць» і використовувати його щоразу, коли потрібно.
Розумні покупки — це коли кожна гривня у вашому кошику працює на вашу зручність і добробут. Це вибір на користь якісних товарів, надійного сервісу і передбачуваності. І саме для цього створена платформа Varus.ua.
Довідка. Varus — національна мережа супермаркетів, що представлена на ринку продуктового ритейлу України компанією “Омега”. Перший магазин мережі відкрився у 2003 році у Дніпрі, наразі загальна кількість — 113 супермаркетів у різних містах України та DarkStore у Києві. Мережа Varus працює в кількох форматах: класичні супермаркети, магазини To Go і сервіс усвідомлених покупок Varus.ua.