Призначення в рітейлі: головні зміни в топ-менеджменті українських компаній за березень

Призначення в рітейлі: головні зміни в топ-менеджменті українських компаній за березень

07.04.2017 08:30
  806
Виктор Нагорский

Які зміни відбулися в березні на керівних посадах українських компаній сфери рітейлу та торговельної нерухомості. Призначення в рітейлі

City Group

В одеській компанії змінився директор з маркетингу. Замість Олени Орлової, яка займала цю посаду близько п’яти років, пост директора з маркетингу посіла Ірина Кадушкіна.
«Всі справи в City Center я передала Ірині, яку обрала, вивчивши сотні резюме і рекомендацій, і запросила в компанію. Іра — відомий маркетолог з навичками аналітика і рекламщика, а також великим досвідом роботи. Раніше працювала в одеському Gagarin Plaza, а до цього – в мережі хімчисток KIMS», — розповіла rau.ua Олена Орлова.

Сама Олена прийняла пропозицію зайнятися розвитком туристичного сектора Одеси. «Я — президент Фонду Холідейз, який у тісній співпраці з містом і небайдужими до Одеси громадянами буде працювати над підвищенням інвестиційно-туристичної привабливості Одеси. У найближчих планах — відродження в Одесі Гуморини, створення кількох нових концертних локацій і організація великих всеукраїнських фестивалів», – уточнила Орлова.

Нагадаємо, ТРЦ City Center був відкритий у 2012 році на перетині двох великих районів Одеси: «Черемушки» та «Таїрова». Загальна площа ТРЦ – 75 000 кв. м, торгова — близько 60 000 кв. м. Парковка комплексу розрахована на 2200 паркомісць.

PROSTOR

Генеральним директором мережі PROSTOR став Едуард Приймачов, який раніше обіймав посаду гендиректора компанії Євромікс — дистриб’ютора побутової хімії та парфумерії. Зазначимо, що Євромікс – ключовий актив корпорації «Квітень. Інвестиції та розвиток», яка, як і мережа магазинів PROSТOR, належить бізнесменові Вадиму Тугаю.

Як уточнили rau.ua у прес-службі PROSТOR, Приймачов очолював бізнес-напрям дистрибуції в корпорації «Квітень. Інвестиції та розвиток» з 2006 року, а до цього був директором торгового дому «Крокус» — східного відділення мережі магазинів PROSТOR.

На посаді гендиректора PROSTOR Приймачов змінив Дениса Германа, який очолював мережу останні чотири роки, а в середині березня прийняв рішення покинути компанію. Раніше, в кінці лютого цього року, в компанії також змінився директор роздрібної мережі. Замість Сергія Сливки, який обіймав цю посаду з січня 2015 року, був призначений Олександр Опря.

Зазначимо, що мережа PROSTOR представлена у всіх регіонах України. Перший магазин був відкритий в 2005 році в Дніпрі. На кінець 2016 року мережа налічувала 282 магазини в 110 містах країни.

                               WOG назначения в ритейле

Віталий Ткаченко, який обіймав посаду директора з маркетингу WOG близько трьох років, пішов з компанії і зайняв посаду генерального директора Irene Bukur. Про свій перехід Віталій Ткаченко розповів в інтерв’ю порталу mmr.ua. За його словами, за час роботи в WOG – з кінця 2013 року – він зміг виконати всі поставлені перед ним завдання, і перехід в Irene Bukur – можливість продовжувати розвиток кар’єри. Пояснюючи свій вибір, Віталій Ткаченко зазначив, що мету стати генеральним директором він поставив собі досить давно, але раніше обставини складалися так, що рішення обійняти посаду СЕО довелося трохи відкласти.

«Бізнес Irene Bukur мені дуже цікавий у першу чергу тому, що там клієнт також — головна людина. Крім того, там є і виробництво, і рітейл. Два в одному. Це круто», — додав топ-менеджер. До роботи в WOG Віталій також обіймав посади керівника департаменту маркетингу в компаніях Верес, Оболонь та ЕКО Маркет.

Після переходу Ткаченко, до виконання обов’язків маркетинг-директора WOG приступила Ольга Капустіна, яка з серпня 2014 року була керівником програми лояльності компанії.

LC Waikiki

Новим директором LC Waikiki в Україні було призначено Ярему Івахіва. На посаді він змінив Нату Бачіашвілі, яка була директором компанії два роки і залишила посаду у зв’язку з переїздом в іншу країну. До приходу в LC Waikiki Івахів більше десяти років працював в компанії Metro Cash&Carry, займаючи різні посади в компаніях роздрібної та оптової торгівлі.

Як уточнили rau.ua в LC Waikiki, головним завданням Яреми на посаді директора буде зміцнення позицій і подальше просування бренду в Україні. При цьому особлива увага буде приділятися розвитку та мотивації персоналу з метою забезпечення найкращого сервісу для клієнтів компанії.

Citrus.ua

Керівником онлайн-просування Citrus.ua став Олег Вереїтін. До виконання своїх обов’язків у Citrus.ua він приступив з 15 березня.

«Основним завданням на новій посаді буде розвиток онлайн-просування інтернет-магазину Citrus.ua», — уточнив у коментарі rau.ua Вереїтін. До переходу в Citrus.ua він обіймав посаду голови служби інтернет-маркетингу Ельдорадо, де пропрацював більше року. До цього Олег працював в компанії Фокстрот, де займався інтернет-маркетингом онлайн-магазинів Фокстрот і 5ОК, а також розробкою мобільних додатків.

Раніше стало відомо, що директор з маркетингу Citrus Віктор Шолошенко, який обіймав посаду останні шість років, залишить компанію з 1 травня 2017 року.

Arber

У Arber Fashion Group змінилися директор з маркетингу та бренд-директор F’91. Посаду директора з маркетингу Arber Fashion Group замість Кирила Уварова посіла Людмила Міщенко, яка раніше працювала на аналогічній позиції в мережі ЕКО Маркет. До цього вона також очолювала служби маркетингу в Retail Group (мережі Велика кишеня, Велмарт, ВК Експрес), інтернет-провайдера SUMMA-TELECOM, мережі ресторанів MAFIA, а також керувала відділом реклами і зв’язків з громадськістю страхової компанії ТАС.

У свою чергу Кирило Уваров переїхав до Одеси, де зайняв посаду керівника відділу маркетингу і реклами в ресторанній компанії Synergy Group. Також пішов з компанії бренд-директор F’91 Андрій Мариненко, чиє місце посів Анатолій Письменний. Як уточнили в Arber Fashion Group, яка розвиває мережу мегасторів F’91, Анатолій вже більше 12-ти років працює в fashion-рітейлі і має практичний досвід побудови і розвитку роздрібної мережі з нуля, а також успішний досвід управління.

“Перед командою мережі F’91 поставлені досить амбітні цілі в напрямку розвитку мережі та побудови сильної команди, для досягнення яких залучаються кращі фахівці на ринку”, — прокоментували кадрові призначення в компанії.

Ельдорадо

Новим генеральним директором Ельдорадо став Віталій Гресько, який раніше обіймав посаду директора департаменту розвитку торгової мережі. Як уточнив у коментарі rau.ua директор з маркетингу компанії Василь Бородчук, співробітників компанії повідомили про призначення Гресько на посаду гендиректора 14 березня, однак відповідний наказ і офіційне призначення повинно було відбутися вже на початку квітня. В Ельдорадо Віталій Гресько працює з грудня 2015 року.

Нагадаємо, на початку року стало відомо про звільнення з посади генерального директора компанії Сергія Цибульського, який очолював мережу з 2012 року. Причина його звільнення не уточнювалася. Цікаво, що ще в листопаді 2016 року Сергій Цибульський спільно з Гресько проводили велику прес-конференцію, де говорили про масштабні плани по реформату бренда і роздрібної мережі. В реконцепцію Ельдорадо планувалося інвестувати близько $10 млн.

Прес-конференція, присвячена реконцепції Ельдорадо. На фото зліва направо Василь Бородчук, Сергій Цибульський і Віталій Гресько

Colliers International Україна

У березні до команди українського підрозділу Colliers International приєдналася Яна Зубар. Вона була призначена старшим консультантом департаменту торговельної нерухомості компанії Colliers International Україна.

У 2016 році вона працювала в команді антикризового управління першого професійного торгового центру Києва – GLOBUS, де займала посаду керівника департаменту оренди. А до цього протягом двох років очолювала Асоціацію рітейлерів України. Спільно з командою Яна Зубар провела успішний ре-старт проекту і нішевого онлайн-медіа в рітейлі.

«Ми раді вітати Яну, яка розділяє ентузіазм і цінності нашої компанії, і готова докласти всі свої зусилля у досягненні поставлених цілей», — підкреслили в Colliers International.

Зазначимо, що Colliers International – один із світових лідерів в наданні послуг в сфері нерухомості. Компанія представлена в 68 країнах світу і надає повний комплекс консалтингових та брокерських послуг у сфері комерційної нерухомості.

Watsons Україна

Начальником відділу корпоративних комунікацій і зв’язків з громадськістю Watsons Україна стала Катерина Веремєєва. У коментарі rau.ua вона уточнила, що раніше в компанії такої посади не було, а PR-менеджер входив в команду маркетингу.

«Мої ж завдання – корпоративний піар в самому широкому сенсі – вибудовування відносин з медіа, кризовий менеджмент, структурування внутрішніх комунікацій, транслювання цінностей компанії у внутрішніх та зовнішніх комунікаціях, КСВ-менеджмент, корпоративні сторінки, групи в соціальних мережах та інше», – зазначила Веремєєва.

До приходу у Watsons Україна вона працювала PR-менеджером юридичної фірми Sayenko Kharenko, а до цього три роки була спеціалістом по роботі з інвесторами та ЗМІ в одному з найбільших агрохолдингів країни – Миронівський хлібопродукт. Починала кар’єрний шлях у Міністерстві закордонних справ позаштатним спічрайтером, а потім в PR-агентстві ВАРТО.

«Зараз ми затверджуємо PR-стратегію компанії. Вибудовувати корпоративний піар практично з нуля – це, безумовно, виклик. Але в той же час – це чудова можливість відчути та проаналізувати всі переваги та недоліки компанії в напрямку корпоративних комунікацій. Watsons – міжнародна інноваційна компанія, яка надихає і дозволяє реалізовувати цікаві проекти, при цьому надаючи професіоналу свободу дій і можливості для самореалізації. Рада, що я тут», – прокоментувала Веремєєва призначення у Watsons Україна.

                              EVO назначения в ритейле

Керівником онлайн-сервісу миттєвого обміну електронними документами «Вчасно» групи компаній EVO стала Оксана Ферчук. Новий проект EVO.company «Вчасно» — це хмарний SaaS-сервіс, який допоможе українським підприємствам оптимізувати бізнес-процеси завдяки новим технологіям. Він розроблений для підписання, обміну та зберігання будь-яких юридично значущих документів в електронному форматі: угод, актів виконаних робіт, рахунків і т. п.

«Наша амбітна мета — перевести не менше 30% активних підприємств українського бізнесу на електронний документообіг, зараз ринок тільки зароджується. Втім, я переконана, що вже через кілька років переважна більшість українських підприємців будуть користуватися електронними документами і проходити перевірки онлайн, адже для цього є всі необхідні умови. Ринку не вистачало тільки простих і доступних рішень», – підкреслила Ферчук.

Нагадаємо, до переходу в EVO Оксана Ферчук була головним виконавчим директором групи компаній Нова пошта, а до цього обіймала посаду генерального директора оператора міжнародного супутникового телебачення Viasat в Україні. В цілому вона працює в телекомунікаційному бізнесі понад 17 років.

Читайте також –

Призначення в рітейлі: головні зміни в топ-менеджменті українських компаній за лютий


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Володимир Поліщук, Родинна Ковбаска: Нова програма лояльності – бажання дати клієнтам реально відчутну перевагу

Володимир Поліщук, Родинна Ковбаска: Нова програма лояльності – бажання дати клієнтам реально відчутну перевагу

Chief Brand Officer мережі Родинна Ковбаска розповів, чому вирішили змінити програму лояльності та поділився, які мають...
time icon  
  115
Усі новини ринку