
Як українці святкували перші дні літа: Добірка найкращих мемів про операцію Павутина та черговий підрив кримського мосту


Мережа Будинок Іграшок повернулася до Харкова та відкрила новий магазин у Луцьку, відкрився другий ДРЦ від Епіцентр у концепції «Чарівний ліс», товарообіг MasterZoo сягнув 2,2 млрд грн торік, E-Zoo продовжує зростати кількісно та наразі відкрив вже 48 магазин та інші новини.
Мережа Akvarel оновила свій простір у ТРЦ Київ, що в Полтаві. Наразі його площа 560 кв. м, встановлено нове обладнання та змінене зонування. Також розширили асортимент категорії «Книги» та вибір художніх товарів. Під шкільний сезон вже привезли велику категорію «Школа 2025». У новому просторі планують проводити творчі майстер-класи та інші важливі заходи.
Також тепер у магазині Akvarel в ТРЦ Respublika Park можна не лише обирати творчі матеріали, а й зануритись у світ вінілу. Тут представлені вінілові програвачі для справжніх поціновувачів звуку та колекційні платівки – від класики до сучасних хітів.
Наразі мережа дитячих магазинів Антошка налічує 39 магазинів та 12 перукарень сімейного типу. Торік через безпекову ситуацію були закрити три магазини в Харкові. В інтерв’ю RAU Іван Чивкін, виконавчий директор мережі магазинів Антошка, розповів, що з урахуванням закритих магазинів торік товарообіг зріс десь на 15%, але якщо дивитися на кожну категорію товарів окремо (іграшка, одяг, взуття, меблі, перукарні, харчування та засобі гігієни), то зростання було дуже різним: від 0% до +25%. Кількість чеків теж збільшується приблизно на 5-7%, але в різних регіонах по-різному. Частка онлайн-продажів коливається впродовж року через сезонність та в цілому по категоріях. Якщо дивитись на 2024 рік взагалі, то частка онлайн склала трохи більше 10%.
За 2024 рік середній чек по мережі збільшився майже на 10% порівняно до 2023 року. У цьому році тренд тримається на тому ж рівні. Якщо порівнювати середній чек в онлайн, то він зазвичай на 30-40% більше ніж в офлайн, але і тут все залежить від категорії товарів, тому що структура продажів в каналах зовсім різна.
Також у квітні мережа Антошка оголосила про важливі стратегічні зміни у складі топ-менеджменту. Нові призначення є частиною масштабної ініціативи компанії, спрямованої на прискорення зростання, покращення внутрішніх процесів та відповідь на потреби сучасних українських родин.
Також в планах на цей рік відкриття нових магазинів. Наразі вже погоджують детально декілька договорів оренди з потенційними партнерами та по багатьом новим цікавим ТРЦ знаходяться на етапі обговорення комерційних умов оренди.
На початку квітня запрацювала друга черга ТРЦ Епіцентр, що в Чабанах. Одним із магнітів для відвідувачів і справжньою прикрасою став дитячий розважальний парк Epiland у концепції «Чарівний ліс», який розташований прямо посередині другого поверху центру, і ділить торговельну галерею навпіл.
При розробці концепту компанія врахувала світові тренди та конкурентне середовище, зосередившись на унікальних розважальних продуктах. Зокрема, в Чабанах реалізована найбільша в країні зона віртуальної реальності з ексклюзивними симуляторами. Тут є болід Формули-1 з віртуальною симуляцією перегонів, оригінальним кермом та справжнім сидінням пілота, симуляції мото та стріт-рейсингу, польоту на винищувачах, морські пригоди, VR-кінотеатр зі спецефектами та інші віртуальні розваги.
Ще однією великою зоною парку став дитячий майданчик площею 1500 кв. м, де працюють лабіринти, батути, ніндзя-парк, скеледром, зона приставок та інтерактивних ігор, тюбінг, каруселі та лазалки для наймолодших відвідувачів. Серед інших розваг слід відзначити призовий тематичний тир, автодром з led cars, найновіші ігрові автомати, гойдалку з водоспадом, гідробол, басейн з кульками тощо.
Також у межах парку Epiland працює заклад мережі сімейних ресторанів італійської кухні Pesto Cafe площею 600 кв. м, з якою Епіцентр успішно співпрацює і в своєму першому парку сімейного дозвілля.
25 квітня 2025 року в ТРЦ Порт City Луцьк відбулось урочисте відкриття магазину мережі Будинок Іграшок, який розташований на третьому поверсі ТРЦ і займає площу 410 кв. м.
Асортимент магазинів настільки широкий та різноманітний, що тут можна підібрати іграшки для немовлят, підлітків і навіть для дорослих. Будинок Іграшок працює тільки з офіційними постачальниками і тими виробниками, які надають сертифікати автентичності.
Також після тривалої перерви ритейлер відновив роботу у Харкові, відкривши магазин у ТРЦ Французький бульвар площею 486 кв. м. Нагадаємо, точка закрилася у червні минулого року через безпекову ситуацію у місті. Через півроку компанія відновила роботу, водночас продовжила дбати про безпеку команди та покупців. Тому оновлений магазин працюватиме з урахуванням рекомендацій державних органів.
Зазначимо, що станом на зараз Будинок Іграшок налічує 63 магазини по всій Україні.
За оцінкою Suziria Group, зооринок України демонструє стабільне зростання навіть під час війни – майже на 20% щороку в період 2021-24 років. Якщо говорити про структуру попиту, ключовими сегментами залишаються преміум і медіум, займаючи разом близько 70% ринку. Зараз мережа MasterZoo, яка входить до Suziria Group налічує майже 200 зоомаркетів у 38 містах і чотирьох селищах.
У 2024 році відкрили 30 нових зоомаркетів, проте торік були і закриття. У 2024 році товарообіг мережі зріс на 26% і сягнув 2,2 млрд грн. Онлайн-канал у зооритейлі продовжує зростати й наразі займає близько 13%. За оцінками Suziria Group, цього року він збільшиться ще на кілька відсоткових пунктів.
Мережа зоомаркетів E-Zoo, яка є частиною Fozzy Group Володимира Костельмана впевненно зростає кількісно. Торік відкрила 17 магазинів, збільшивши мережу на 71%.
На початку квітня мережа відкрила два магазини. Перший у столиці в ТРЦ Караван. Другий – у Полтаві в ТРЦ Конкорд на першому поверсі біля центрального входу. Тут на відвідувачів чекають 2000 найменувань товарів на тварин.
А на початок травня 2025 року мережа вже має 48 зоомаркетів. Якраз 48 магазином стала точка в селі Старі Петрівці в приміщені Сільпо за адресою: вул. Князя Святослава, 167 А. Площа – 36 кв. м.