20% мерчантів користуються новою послугою маркетплейсу – доставляють замовлення в точки видачі Алло

20% мерчантів користуються новою послугою маркетплейсу – доставляють замовлення в точки видачі Алло

Сьогодні
  144
Оксана Дудка

Маркетплейс Алло реалізував масштабний проєкт з логістики Алло Експрес і пропонує мерчантам новий спосіб доставки замовлень. Відтепер клієнти можуть отримати замовлені на allo.ua товари мерчантів у точках видачі маркетплейсу Алло. 20% мерчантів, які продають як імпортні товари, так і продукцію власного виробництва, вже користуються такою можливістю та відправляють клієнтам 50% замовлень саме в точки видачі маркетплейсу.

Пілотний запуск проєкту відбувся торік, тестування проходило в Києві з одним мерчантом. Пізніше проєкт розширився на Дніпро та Харків, також збільшувалася кількість як мерчантів, так і точок видачі. Наразі послуга працює повноцінно, а замовлені товари мерчантів можна отримати в одній з 256 точок видачі маркетплейсу Алло, які знаходяться у понад 100 містах України. Товари від партнерів приймаються в 19 магазинах Алло, з них 16 знаходяться у Києві, і три – у Дніпрі. До замовлення та доставки в точки видачі маркетплейсу доступні понад 100 000 різних товарів. За статистикою, у мерчантів, які приєдналися до послуги, в точки видачі Алло доставляється кожне друге замовлення, а середній чек зріс майже вдвічі. Загалом, обсяги продажів товарів мерчантів на маркетплейсі Алло зросли за рік в 1,4 рази.

«Для наших партнерів-мерчантів та клієнтів маркетплейсу ця послуга з доставки товарів неймовірно зручна. Покупці замовляють онлайн товари як продавця Алло, так і мерчантів, і тепер можуть всі свої онлайн-замовлення отримати в точці видачі, що знаходиться поряд. Раніше клієнт отримував замовлені товари мерчантів виключно у поштовому відділенні, але ми розширюємо способи доставки і бачимо позитивні результати в тих мерчантів, які вже користуються нашою новою послугою», – розповідає керівник департаменту “Маркетплейс Алло” Денис Корецький.

Відправити у такий спосіб можна онлайн-замовлення до 30 кг. В особистому кабінеті мерчанта вже є функціонал, який дає можливість швидко приєднатися до послуги та розширити способи доставки товару покупцям. Поки послуга безплатна для мерчантів і ніяк не впливає на вартість замовлення для клієнтів.

Також маркетплейс зафіксував розмір комісії для нових мерчантів на рівні 5% незалежно від товарів, які вони планують продавати на allo.ua (зазвичай комісія змінюється від 6% до 25% залежно від категорії товарів). Комісія фіксується на два місяці з дня укладання угоди. Зареєструватися на маркетплейсі потрібно до 31 липня.

На маркетплейсі Алло вже тисячі підприємців з усієї України продають товари у майже 5000 товарних категорій, залучаючи нову лояльну аудиторію та розвиваючи власний бізнес. Щомісяця команда маркетплейсу обробляє близько 700 000 нових товарів мерчантів, зокрема й у категоріях  «Побутова техніка», «Зоотовари» та «Електротранспорт». Реєстрація для нових мерчантів – на https://allo.ua/ua/marketplace-allo/. За консультаціями можна звернутися у зручний спосіб: на гарячу лінію 0800200900, електронну пошту mpsupport@allo.ua чи в онлайн-чат на allo.ua.

Довідка. Алло – маркетплейс національного масштабу з інноваційними товарами від електроніки та інструментів до іграшок та меблів, з доставкою замовлень додому, на пошту або в магазини у понад 100 містах України.


До останніх новин До популярних новин Підписатись на TG канал

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Під управлінням Укрнафта «Укрнафтобуріння» заробило 1,19 млрд грн чистого прибутку у 2024 році: 1,074 млрд грн спрямовано до бюджету

Під управлінням Укрнафта «Укрнафтобуріння» заробило 1,19 млрд грн чистого прибутку у 2024 році: 1,074 млрд грн спрямовано до бюджету

1,19 млрд грн чистого прибутку отримало ПрАТ «ВК «Укрнафтобуріння» під управлінням ПАТ «Укрнафта» в 2024 році. 1,074 млрд грн...
time icon  
  147
Усі новини ринку