
Вибір між Китаєм та США: Як іспанський бренд Mango прийняв правильне рішення


Мережа мультимаркетів Аврора поділилась результатами маркетингової акції «Ціни вкрало НЛО». Понад 1 млн контактів, збільшення обсягів продажів більш ніж на 100% у 183 найменувань товарів, а тисячі покупців змогли заощадити до 50% на покупках.
Акція «Ціни вкрало НЛО» тривала в усіх магазинах мережі з 5 по 11 травня 2025 року та охопила понад 1 000 товарів. Найактивнішими покупцями були мешканці Чернігівської, Львівської та Запорізької областей, а популярними днями для космічного шопінгу стали четвер та субота.
Найчастіше в межах акції купували товари повсякденного вжитку, такі як туалетний папір та серветки, а також соки — саме ці товари продемонстрували абсолютний приріст. Водночас продажі газу для запальничок зросли на 876%, а кондиціонерів для прання — на 570%. Загалом 183 найменування товарів збільшили обсяги продажів більш ніж на 100%.
Беззаперечний лідер серед усіх категорій — побутова хімія, також були популярним харчові продукти, категорія «краса та здоров’я», товари для ванни та домашнього затишку.
«Ми не просто привернули увагу понад мільйона людей завдяки інфлюенсерам і соцмережам — ми дали покупцям реальну вигоду: знижки до 61%. Такі результати вкотре доводять: шопінг в Аврора — це легко, приємно та вигідно», — зазначає бренд-директорка мережі мультимаркетів Аврора Поліна Лендєл.
Інформація про акцію була розміщена в онлайн та офлайн каналах мережі Аврора, а комунікація від інфлюєнсерів охопила 1 027 432 контактів. Товари з додатковим висвітленням у соціальних мережах дали 71% приросту. Акція «Ціни вкрало НЛО» показала приріст у всіх ключових показниках.
Довідка. Аврора – українська група компаній з прямими іноземними інвестиціями від фонду Horizon Capital. Мережа динамічно розвивається та розширюється як в Україні, так і за кордоном, налічуючи вже понад 1 700 магазинів на території України та понад 40 магазинів у Румунії.