
Подвійна турбота: Подорожник приєднався до програми Fishka


Мережа продуктових магазинів Фора спільно з Mastercard запровадили нову ініціативу, спрямовану на покращення досвіду покупців і популяризацію безготівкових розрахунків. З 5 квітня 2025 року і до кінця року щосуботи покупці, які оформлюють онлайн-замовлення на суму від 2000 грн і сплачують карткою Mastercard, отримують знижку 20%.
Інновації та піклування про клієнтів
Щодня Фора працює над тим, аби бути ближчою до своїх покупців і піклуватися про них – у сервісі, асортименті, зручності та комунікації. Свіжа випічка власного виробництва, ароматна піца, добірні овочі та фрукти, молочна й м’ясна продукція, імпортні делікатеси та широкий вибір товарів від українських виробників – усе потрібне завжди поруч, у знайомому магазині чи онлайн, коли зручно кожному.
«Ми розуміємо, як важливо мати під рукою сервіс, якому можна довіряти. Тому Фора постійно вдосконалює онлайн-сервіси, розширює асортимент, підтримує доступні ціни та створює партнерські програми. Піклування про нашого Гостя – це основа всіх наших рішень», – говорять у пресслужбі мережі.
Розвиток онлайн-сервісів та програми лояльності
Фора активно розвиває онлайн-сервіси: інтерфейс стає простішим, асортимент – ширшим, а доставка – швидшою. Програма лояльності Фора club дозволяє накопичувати бали за кожну покупку, які можна використати вже наступного дня.
«Ми орієнтуємось на сьогоднішній контекст. Зараз для покупців усе більш важливими є перевага тут і зараз та максимально прозорі, зрозумілі й передбачувані умови в мережі», – зазначають у Фора.
Популяризація безготівкових розрахунків
За даними Національного банку України, сьогодні 9 із 10 операцій за картками – оплати, а не зняття готівки. Спільно з Mastercard, Фора сприяє популяризації безготівкових платежів, роблячи процес покупок ще більш комфортним та безпечним для покупців мережі.
Співпраця Фора з Mastercard – приклад довготривалого та успішного партнерства. Завдяки цьому, кожна субота до кінця року перетворюється на день максимальних знижок. Фора демонструє, як ритейл може адаптуватися до сучасних реалій, залишаючись близьким до своїх клієнтів. Інновації, вигідні пропозиції та піклування, що завжди поруч – це ключові складники успіху мережі.