
Перетворення успішного в майбутнє: Ревіталізація ТРЦ Скриня в ТРЦ Rox Mall


В ході 18-го Українського маркетинг-форуму, який пройшов 29-30 квітня в столиці, виступили Вадим Гордєєв, СЕО the most mid creative agency idealer$ та Ірина Охріменко, маркетинг-менеджерка мережі ресторанів КFC з темою: «Антитренди в SMM: як не просувати бренд у соцмережах, і потрапити в топ найбільш швидкозростальних акаунтів». RAU публікує основні тези.
У сучасному світі SMM для брендів – must have. Бо 73% українців отримують новини з соціальних мереж, SMM ринок виріс на 60% у 2024 році та кожен українець щодня проводить в онлайн понад 11 годин.
Як з нульовим бюджетом на медіа отримати шалені результати
Усе почалося три роки тому, коли мережа McDonald’s оголосила, що поновлює роботу в Україну. Тоді КFC в колаборації з Укрзалізницею розмістили мем про те, що на табло вокзалу з’явився напис McDonald’s – Київ. Можна сказати, що просто пофанилися, але отримали мільйонні перегляди.
Далі був ще один креатив: засновник мережі КFC Гарланд Сандерс сидить у кріслі й напис: «Одному грати не цікаво, ти довго ще?» Цей мем теж завірусився.
Далі – у мережі КFC була задача – розповісти про ресторан, який знаходиться біля столичного Південного вокзалу та привести в нього споживачів. Команда бренду почала говорити з Укрзалізницею про те, що хочуть розмістити банер у вестибюлі вокзалу. Тоді нас попросили не показувати на банері сам продукт, натомість попрацювати з кольором, логотипом тощо.
Тоді ми засмутилися, адже очевидно, що багато людей сприймають продукт саме через картинку. І важко розповісти про те, що продаєш, не показуючи це. Тоді ми зрозуміли, що це певний виклик і потрібен влучний креатив, – макет, який зачепить споживачів.
Ми звернулися до команди агенції idealer$ та почали шукати інсайти. Один з них – це те, що під час тривоги GPS навігація працює не коректно. Інсайт, який знайомий кожному українцю, тож ми вирішили на цьому зробити креатив.
А тепер уявіть людину, яка їхала в потязі, можливо, трохи втомилася, не виспалася, виходить з потягу й у вестибюлі вокзалу бачить борд: Вітаємо в Житомирі.
До слова, Житомир – місто, яке не було вибрано просто так, адже українці знають, що воно має багато мемів.
Першим, хто підхопив наш креатив став стендапер Антон Тимошенко. Далі історія настільки завірусилася, що її почали постити у соціальних мережах та в Telegtam каналах.
Ми мали нуль інвестицій: у нас не було таргетованої реклами та медіа бюджету. Проте спрацювало «сарафане радіо».
І ось такі результати ми отримали:
Далі ми почали це масштабувати. Ми перетворили КFC на навігаційну систему. Наприклад, ось такі стрілочки з нагетсів показують, як дійти до улюбленого закладу.
Також у кожному закладі розмістили банери про те, що ви не в Житомирі.
А ще ми знайшли єдиний КFC на північному боці та розмістили на ньому мох, якщо хтось не орієнтується у позначках зі стрілочками, тоді йому в поміч природні орієнтири.
Ми пішли ще далі – зареєстрували зірку під назвою КFC – для тих, хто орієнтується по зірках.
І наостанок, п’ять правил для SMM.